|
Auteur: |
|
|
Naar aanleiding van een paar replies in http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4045 heb ik me afgevraagd of men nog meer van zulke verhalen kent, dus dingen die je hebt meegemaakt op school of met leraren die niet echt normaal zijn. 11.45: restate my assumptions |
|
Jah, hier kan ik heel veel posten Ik en nog een paar klasgenootjes stonden es voor de schoolpoort te blowen, jaaah, pubertjes hé en toen kwam de directrice aan, en wij denken, ojee, nu gaan we t mogen horen!! Die zei gewoon: zeg willen jullie dat es op de binnenplaats doen ipv hier voor school, het is nogal een zicht zeg!! |
|
ach op de universiteit word er wel wat vaag gekeken naar je als je volledig in het zwart, met lange leren jas rondloopt, maar echt leipe dingen gebeuren er niet nee. |
|
quote: doe dat dan ook 11.45: restate my assumptions |
|
Ok.. Anekdote 1 dan uit mijn middelbare schooltijd! 3 docenten vonden blowen een nogal plezierige bezigheid, en op een gegeven moment besloten ze samen op stap te gaan.. Na een avondje fanatiek blowen natuurlijk weer dapper met de auto naar huis, alwaar ze met zijn 3en inzaten.. Totaal daaps van het blowen, en zeer zweverig, vonden ze de auto toch wat licht. Ze waren zelfs bang dat de auto op zou steigen! Zo bang zelfs dat de onderweg gestopt zijn en de kofferbak vol met keien gelegd hebben De volgende ochtend 'wat rijdt die auto toch.. anders..' Kofferbak open --> schrik! Hahahahaha! Geen grap trouwens, met 1 van die docenten kon ik zeer goed opschieten, hij heeft het verhaal bevestigd.. |
|
nou, ik weet niet wat ze nog meer in die joint hebben gedaan, maar het was vast meer dan alleen wiet... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
kan best, alledrie van die vage oud-hippies de shop waar ze naartoe gingen is uiteindelijk gesloten omdat ze de hash versneden met opium om het verslavend te maken, dat verklaart een hoop.. |
|
Aaaah, of die ene keer toen we in een klooster op bezinningsweekend gingen, lachen was dat zeg, het begon al toen we de trein namen met onze klas, ergens in de buurt van de grens met Luxemburg kregen we controle, op drugs, met van die honden enzo... kwamen ze bij diezelfde directrice van daarnet, moest die haar tas opendoen die vol zat met sterke drank... Tja, de helft van mijn klas dus opgepakt, mee naar politiebureau... directrice ook, kwamen we aan in dat dorpje van het klooster waar een leraar op ons staat te wachten. Die vraagt natuurlijk waar de anderen zijn... hilarisch... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 28-05-2002 14:21] |
|
Bij mijn school gaat de bieb speciaal open voor vwo'ers en de andere mogen buiten wachten Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Basischool St. Paul : Ik loop naar boven naar het lokaal en ik hoor geschreeuw en ik zie de meester vechten met een gozer uit mijn klas. De meester geeft die jongen een rottrap waarop die jongen een kopje tegen de meester zijn hoofd gooide, daarna is die jongen van school gestuurd. |
|
St.paul nog wel Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Bij onz zouden ze wel eens stevigere stoelen mogen aanschaffen, zay vrijdag wat achterover te leunen, tot ik het gevoel kreeg dat ik steeds lager zat, wet bleek, één van de stoelpoten was volledig overgeplooid, ik maar op de andere hoek gaan zitten en de rest van mijn test acces verder gemaakt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
een opleiding waar in je leert organiseren enzo (bedrijfskunde) die zwaar kut georganiseerd is? |
|
quote:Bwhahaha... die ken ik maar al te goed. Ik heb Bestuurlijke InformatieKunde gedaan.. een opleiding die er op gericht is organisaties beter te structureren, te automatiseren en comminucatiestromen te versoepelen en vereenvoudigen.... nou als er iets is wat er hoognodig eens onder de loep genoemen zou moeten worden is het de hele studie zelf. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Of je studeert COMMUNICATIE Meteorologie, en de deelnemende partijen communiceren niet met elkaar .. |
|
laatst kotste een gozer in het computerlokaal. hij ging out. |
|
vorig jaar dreigde een leraar van me met zelfmoord , er waren een paar meisjes uit m'n klas naar de directeur gestapt en hem ervan beschuldigt seksistische opmerkingen gemaakt te hebben(klopt deze zin? ) toen de direkteur hierna vroeg ,werd ie helemaal gek, dat ie zich niet meer durfde te vertonen op school en niet meer naar z'n vrouw durfde.... echt raar hij leeft nog steeds btw No meat is sweater |
|
Diegastvangeschiedenis? Trieste gast |
|
Met leraars heb ik nog maar weinig meegemaakt, met leerlingen daarentegen.... Het gaat van kijken tot roepen tot met vijf rond me staan en me wat staan duwen enkele commentaren... (if anyone cares? ) "Maaaatrix" (mijn jas is thans de enige relevante vergelijking met die film ) na 500 keer wordt het wel vrij saai om die opmerking te horen "Die denkt dadie de Terminator is zeker" - ok, mevrouw kutwijf, mag ik even opmerken dat Arnie geen *lange* jas droeg en ook geen New Rocks (sorry om het met de merknaam te noemen, daar gaat men reputatie helemaal? ) "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGH!!" - een dertienjarig meisje toen ze zich omdraaide en ik wou haar even passeren omdat ik graag naar m'n leslokaal zou gegaan zijn. Niet dus "Max Payne!" - ok... excuseer? De link tussen mij en het spel ontsnapt me volledig. Okey mijn excuses aan diegenen die dit saai stukje gelezen hebben |
|
quote: ja die ja v schoonhoven geloof ik No meat is sweater |
|
Op de basisschool (st. bernhard) moesten wij zelf gebedjes (voor jezus ja) schrijven en "heal the world" zingen.. ik ben een getraumatiseerd mens... BROODJE POEP! |
|
quote: echt verschrikkelijk die meisjes die het leven van een leraar zuur maken zonder dat ze het zelf doorhebben. ik ken iemand die leraar is en die wordt lastig gevallen door meisjes omdat hij als jonge leraar in trek is. Maar hij is er echt niet van gedient maar kan er niets aan doen, enige wat hij kan ik uit de buurt proberen te blijven maar dat is vrij moeilijk als ze hem vragen over zijn sex leven gaan stellen en wel aan hem proberen te zitten. Die meiden hebben echt niet door waar ze mee bezig zijn |
|
Jonge, mannelijke leraren zijn eigenlijk bij voorbaat in het nadeel tegenover vrouwelijke leelringen/studentes. Die mutsen hoeven maar te piepen over ongewenste intimiteiten en de leraar kan zijn carrière wel vergeten. Ook weer zoiets wat die heerlijke tolerante nederlandse samenleving kenmerkt. |
Index / Algemeen |