IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Leipe scholen
Styhn
Usericon van Styhn
Posted 28-05-2002 14:06 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Naar aanleiding van een paar replies in http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4045 heb ik me afgevraagd of men nog meer van zulke verhalen kent, dus dingen die je hebt meegemaakt op school of met leraren die niet echt normaal zijn.



11.45: restate my assumptions


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2002 14:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb hele normale school gehad.
Enigste leipe was dat ik er goed geld verdiende met de verkoop van blikjes cola ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 28-05-2002 14:07]


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2002 14:09 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jah, hier kan ik heel veel posten Ik en nog een paar klasgenootjes stonden es voor de schoolpoort te blowen, jaaah, pubertjes hé en toen kwam de directrice aan, en wij denken, ojee, nu gaan we t mogen horen!! Die zei gewoon: zeg willen jullie dat es op de binnenplaats doen ipv hier voor school, het is nogal een zicht zeg!!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-05-2002 14:10 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ach op de universiteit word er wel wat vaag gekeken naar je als je volledig in het zwart, met lange leren jas rondloopt, maar echt leipe dingen gebeuren er niet nee.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 28-05-2002 14:14 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 28 mei 2002 14:09 schreef Asherah het volgende:
Jah, hier kan ik heel veel posten


doe dat dan ook


11.45: restate my assumptions


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-05-2002 14:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ok.. Anekdote 1 dan uit mijn middelbare schooltijd!

3 docenten vonden blowen een nogal plezierige bezigheid, en op een gegeven moment besloten ze samen op stap te gaan..

Na een avondje fanatiek blowen natuurlijk weer dapper met de auto naar huis, alwaar ze met zijn 3en inzaten.. Totaal daaps van het blowen, en zeer zweverig, vonden ze de auto toch wat licht. Ze waren zelfs bang dat de auto op zou steigen!

Zo bang zelfs dat de onderweg gestopt zijn en de kofferbak vol met keien gelegd hebben De volgende ochtend 'wat rijdt die auto toch.. anders..' Kofferbak open --> schrik! Hahahahaha!

Geen grap trouwens, met 1 van die docenten kon ik zeer goed opschieten, hij heeft het verhaal bevestigd..


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-05-2002 14:17 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

nou, ik weet niet wat ze nog meer in die joint hebben gedaan, maar het was vast meer dan alleen wiet...



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-05-2002 14:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

kan best, alledrie van die vage oud-hippies

de shop waar ze naartoe gingen is uiteindelijk gesloten omdat ze de hash versneden met opium om het verslavend te maken, dat verklaart een hoop..


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2002 14:20 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Aaaah, of die ene keer toen we in een klooster op bezinningsweekend gingen, lachen was dat zeg, het begon al toen we de trein namen met onze klas, ergens in de buurt van de grens met Luxemburg kregen we controle, op drugs, met van die honden enzo... kwamen ze bij diezelfde directrice van daarnet, moest die haar tas opendoen die vol zat met sterke drank... Tja, de helft van mijn klas dus opgepakt, mee naar politiebureau... directrice ook, kwamen we aan in dat dorpje van het klooster waar een leraar op ons staat te wachten. Die vraagt natuurlijk waar de anderen zijn... hilarisch...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 28-05-2002 14:21]


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-05-2002 14:21 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Bij mijn school gaat de bieb speciaal open voor vwo'ers en de andere mogen buiten wachten


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-05-2002 14:24 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Basischool St. Paul :

Ik loop naar boven naar het lokaal en ik hoor geschreeuw en ik zie de meester vechten met een gozer uit mijn klas. De meester geeft die jongen een rottrap waarop die jongen een kopje tegen de meester zijn hoofd gooide, daarna is die jongen van school gestuurd.



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-05-2002 14:25 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

St.paul nog wel


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-05-2002 14:36 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Bij onz zouden ze wel eens stevigere stoelen mogen aanschaffen, zay vrijdag wat achterover te leunen, tot ik het gevoel kreeg dat ik steeds lager zat, wet bleek, één van de stoelpoten was volledig overgeplooid, ik maar op de andere hoek gaan zitten en de rest van mijn test acces verder gemaakt


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-05-2002 15:06 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

een opleiding waar in je leert organiseren enzo (bedrijfskunde) die zwaar kut georganiseerd is?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-05-2002 16:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 28 mei 2002 15:06 schreef Bintmeister het volgende:
een opleiding waar in je leert organiseren enzo (bedrijfskunde) die zwaar kut georganiseerd is?
Bwhahaha... die ken ik maar al te goed. Ik heb Bestuurlijke InformatieKunde gedaan.. een opleiding die er op gericht is organisaties beter te structureren, te automatiseren en comminucatiestromen te versoepelen en vereenvoudigen.... nou als er iets is wat er hoognodig eens onder de loep genoemen zou moeten worden is het de hele studie zelf.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2002 16:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Of je studeert COMMUNICATIE Meteorologie, en de deelnemende partijen communiceren niet met elkaar ..


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-05-2002 16:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

laatst kotste een gozer in het computerlokaal.

hij ging out.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-05-2002 17:08 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

vorig jaar dreigde een leraar van me met zelfmoord , er waren een paar meisjes uit m'n klas naar de directeur gestapt en hem ervan beschuldigt seksistische opmerkingen gemaakt te hebben(klopt deze zin? )
toen de direkteur hierna vroeg ,werd ie helemaal gek, dat ie zich niet meer durfde te vertonen op school en niet meer naar z'n vrouw durfde.... echt raar

hij leeft nog steeds btw


No meat is sweater


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 28-05-2002 18:59 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Diegastvangeschiedenis?


Trieste gast


Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 28-05-2002 20:14 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Met leraars heb ik nog maar weinig meegemaakt, met leerlingen daarentegen....

Het gaat van kijken tot roepen tot met vijf rond me staan en me wat staan duwen

enkele commentaren... (if anyone cares? )

"Maaaatrix" (mijn jas is thans de enige relevante vergelijking met die film ) na 500 keer wordt het wel vrij saai om die opmerking te horen

"Die denkt dadie de Terminator is zeker" - ok, mevrouw kutwijf, mag ik even opmerken dat Arnie geen *lange* jas droeg en ook geen New Rocks (sorry om het met de merknaam te noemen, daar gaat men reputatie helemaal? )

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGH!!" - een dertienjarig meisje toen ze zich omdraaide en ik wou haar even passeren omdat ik graag naar m'n leslokaal zou gegaan zijn. Niet dus

"Max Payne!" - ok... excuseer? De link tussen mij en het spel ontsnapt me volledig.



Okey mijn excuses aan diegenen die dit saai stukje gelezen hebben



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-05-2002 21:15 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 18:59 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Diegastvangeschiedenis?



ja die ja v schoonhoven geloof ik


No meat is sweater


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 29-05-2002 12:04 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

Op de basisschool (st. bernhard) moesten wij zelf gebedjes (voor jezus ja) schrijven en "heal the world" zingen..
ik ben een getraumatiseerd mens...


BROODJE POEP!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-05-2002 12:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 17:08 schreef Infaustus het volgende:
vorig jaar dreigde een leraar van me met zelfmoord , er waren een paar meisjes uit m'n klas naar de directeur gestapt en hem ervan beschuldigt seksistische opmerkingen gemaakt te hebben(klopt deze zin? )
toen de direkteur hierna vroeg ,werd ie helemaal gek, dat ie zich niet meer durfde te vertonen op school en niet meer naar z'n vrouw durfde.... echt raar

hij leeft nog steeds btw


echt verschrikkelijk die meisjes die het leven van een leraar zuur maken zonder dat ze het zelf doorhebben. ik ken iemand die leraar is en die wordt lastig gevallen door meisjes omdat hij als jonge leraar in trek is. Maar hij is er echt niet van gedient maar kan er niets aan doen, enige wat hij kan ik uit de buurt proberen te blijven maar dat is vrij moeilijk als ze hem vragen over zijn sex leven gaan stellen en wel aan hem proberen te zitten. Die meiden hebben echt niet door waar ze mee bezig zijn


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2002 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jonge, mannelijke leraren zijn eigenlijk bij voorbaat in het nadeel tegenover vrouwelijke leelringen/studentes. Die mutsen hoeven maar te piepen over ongewenste intimiteiten en de leraar kan zijn carrière wel vergeten.

Ook weer zoiets wat die heerlijke tolerante nederlandse samenleving kenmerkt.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen