![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: In Amsterdam doen ze blijkbaar niet zo moeilijk over die viespeukerij. Waarom verbaast me dat niet. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: En de Dagelijkse Standaard, en hij kijkt elke avond met een fris gedoucht koppie en een mok chocomel Pownews. Boeiender ![]() |
|
Vraag me overigens af wat de mensen die vinden dat pedofielen direct dood gemaakt moeten worden vinden van bijvoorbeeld de religieuze besnijdenis, daar verminkt een volwassen vent de lul van een jochie, lijkt mij nog erger dan pedofilie. Boeiender ![]() |
|
Gaat ook lekker in Venezuela: http://caracaschronicles.com/2014/02/20/the-game-changed/ Boeiender ![]() |
|
In Kiev zijn ze ook lekker bezig. http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-26284505 quote: [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 21-02-2014 7:40] ![]() |
|
quote: Thailand schijnt ook fijn te zijn. Boeiender ![]() |
|
En nu terug naar de Olympische Winterspelen! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ja, lekker belangrijk. Boeiender ![]() |
|
Leuk voor de commerciëlen, maar de NPO moet zich schamen. Wat een idioten. ![]() |
|
quote: Moet je voor de grap woensdag eens in de binnenstad van Zwolle gaan kijken rond een uurtje of vijf in de middag... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Kan ik daar het bestuur van de Nederlandse Publieke Omroep vinden? ![]() |
|
quote: Zwolle eert en feliciteert haar olympische sporters Facebook Twitter Google+ Geplaatst op 19 februari 2014 Laatste update 20 februari, 15:04 Foto's 1 Beschrijving De Zwolse Olympische sporters Ronald Mulder, Michel Mulder en Lotte van Beek ZWOLLE - De olympische sporters Michel en Ronald Mulder en Lotte van Beek worden woensdag 26 februari gehuldigd voor hun grote prestaties in Sotsji. De Stentor brengt op die dag een speciale bijlage uit ter ere van de Zwolse Olympische medaillewinnaars. In de special, die dag bij het dagblad en gratis te verkrijgen bij de huldiging op het Grote Kerkplein in Zwolle, wil de redactie Zwollenaren graag de ruimte geven om hun felicitaties uit te spreken richting het drietal. Hiervoor kunt u een mail sturen naar zwolle@destentor.nl, met de persoonlijke boodschap, uw naam en adres. Felicitaties kunnen ook gestuurd worden via Twitter, naar het account @ds_Zwolle met vermelding van #OS14Zwolle. De huldiging van Michel Mulder (goud en brons), Ronald Mulder (brons) en Lotte van Beek (brons) begint om 17.00 uur. Om 16.00 uur start het voorprogramma. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Dat vind ik allemaal wel best. Iedereen zo zijn hobby. Volgens mij mis je m'n punt. ![]() |
|
Pas je post dan ff aan Helvete... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Oké, misschien ligt het dan toch aan mij: dat 'idioten' sloeg op 'NPO'. Dan kunnen we nu weer naar de nieuwswaardige berichten. ![]() |
|
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3601087/2014/02/21/Ibiza-en-Mallorca-in-verzet-tegen-olie--en-gaswinning.dhtml Krankzinnig!!! ![]() ![]() ![]() 'kondigde het bedrijf aan eerst met minder harde geluidsknallen te beginnen: alles wat kan zwemmen kan zich dan uit de voeten maken, zo redeneerde het bedrijf'. 'Ook zouden waarnemers op de onderzoeksschepen worden geplaatst die de zee in de gaten moeten houden'. Ik kom niet meer bij van het lachen! ![]() |
|
Dat de mensheid deze prachtig mooie planeet naar de tering gaat helpen is een feit. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Het is nog geen winning maar verkennen of er uberhaupt gas of olie is. met dat seismisch onderzoek wordt er met explosies de grondlagen bekeken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Nouja het is voor een groot deel al geschiedde. we zitten in de 6e grootste uitstervingsgolf die het meercellig leven ooit gekend heeft. Een nieuw geologisch tijdperk wat we anthropoceen mogen noemen, vanwege het enorme globale efffect. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
waar blijven die nieuwe soorten? signature ![]() |
|
Die komen er voortdurend bij natuurlijk. Het is maar wat je nieuw noemt. ![]() |
|
nja, ze zijn helaas niet allemaal geslaagd ![]() signature ![]() |
|
Mensen zijn inderdaad ook vrij nieuw. ![]() |
|
lijkt me meer een kruising tussen een mens en een hippo http://i.imgur.com/vqVrRd0.jpg naja, ik ben nog steeds van mening dat kanker een overlevingsmechanisme zal worden voor de mens, dat onze cellen zodanig snel zullen afbreken door omgevingsfactoren dat we woekerende cellen zullen nodig hebben om ze op tijd te kunnen vervangen signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |