|
Auteur: |
|
|
Ja, de recensie in de Aardschok klonk ook veelbelovend. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Benieuwd! |
|
quote: Wat evenveel betekent als... Niks. Wat is nou de echte reden waarom Tdb is opgeheven? Ruzie met zus? |
|
Dat lijkt me niet aangezien zij nog vaak enkele nummers met hem meezingt live. Wil je muilperen? |
|
De openingstrack is inmiddels ook te beluisteren: Ik ga deze CD sowieso aanschaffen, de twee tracks die ik heb gehoord zijn ontzettend goed. Farida zingt in ieder geval op deze track en daar ben ik heel blij mee. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 29-11-2013 14:12] |
|
|
|
En Earth Air Spirit Water Fire is gelijk de zwanenzang van Selim Lemouchi. Een plaat die zijn tijd nodig heeft vol met psychedelica. Puur, extreem sfeervol en Lemouchi zet een aantal prachtige gitaarsolo's neer. Ik heb het idee dat niet veel mensen deze plaat hebben opgepikt en dat is sonde. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 05-03-2014 22:05] |
|
Jammer dat dit geen vervolg meer zal krijgen idd. Kreeg toevallig vorige week nog de ep en het debuut binnen. |
Index / Heavy Metal |