|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hangt ervan af, wat zijn de tegenvoorwaarden? |
|
Enkel dat je me een adres mailt want ik kom m echt niet langsbrengen... Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
quote: En hangt daar nog iets aan vast? |
|
Nee, moet dat dan? Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
Neen hoor, ik mail het wel eens door. Leuke manier van promo maken, maar maken jullie daar niet ongelooflijk veel verlies op? |
|
In tegenstelling tot veel nieuwe bands die ik de laatste jaren bezig zag de cdrretjes met hun zelf opgenomen nummertjes voor soms niet minder dan een tientje te proberen te slijten om vervolgens te klagen dat ze niet verder komen of nog erger, dat maar hun 'full-length' cd ook op die manier de wereld in slingeren hebben wij goed door dat de cd markt flink veranderd is de afgelopen tien jaar. Daarbij dit is een hobby en hobbies kosten geld .... We hebben afgelopen maanden al zo'n 800 2-track promo's (2 nummers van de demo, in een plastic cd-mapje met een gedrukt infokaartje) uitgedeeld op concerten waar we gingen kijken en via een aantal platenzaken/ mailorders, dit met het idee 'geen echte cd, maar meer dan een flyer'. Nu de demo / mcd uit is moet deze wereldwijd onder de aandacht gebracht worden, de illusie dat we de investering terugverdienen hebben we nooit gehad en zou gezien onze intensieve promotiecampagne ook erg onrealistisch zijn. Die paar extra cds die we dan ni deze maand weggeven aan mensen die interesse tonen maakt dan erg weinig uit. Het is niet zo dat we alles zomaar weggeven, normaal gesproken rekenen we 5 euro (dat is als je een kostprijberekening doet ook al niet winstgevend) maar deze maand zijn we nog erg makkelijk en ligt de nadruk heel erg op verspreiding. Ik ken zat bands die een cd maken, er 500 laten drukken, 13 opsturen naar wat tijdschriften, verwachten dat mailorders allemaal wel een doos willen kopen en vervolgens na jaren er nog 450 op zolder hebben staan.... Volgens mij maken die net zo veel verlies maar hebben 0 exposure ... Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
De drums zijn wel lekker Limbonic Art verantwoord en de rest van de muziek ook bij vlagen. Jammer van de death metalinvloeden. |
|
Limbonic Art, dat had ik nog van niemand gehoord. We vinden zeker die eerste cd's erg goed. Sorry voor de death metal basis ipv whatever je liever hoort.. Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
slim bezig met dat uitdelen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als ik me goed herrinner deed jij met de CHD demo en de Wolversveen demo ook niet moeilijk ... Mail even je adres, dan stuur ik je er ook een! Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
die CHD ep is zelfs erg gewild nu we 2 volledige albums hebben, en ik stuur hem meestal op voor slechts wat postzegels. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat bedoel ik, jullie begrijpen dat! Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
quote:Heb je die EP nog ook? quote:Ik struikel over de zang, maar ik lees al dat dat nog gaat veranderen in de toekomst dus ik ben benieuwd. |
|
de grunts blijven absoluut hoor, we hebben echter twee extra zangers gerecruteerd die voor iets meer gelaagdheid en diversiteit in de zang gaan veroorzaken. Ook hebben we een extra gitarist zodat de gitaarpartijen ook wat drukker en diverser worden. Als je nu struikelt over de death metal-basis zal je dat bij de full length waarschijnlijk nog veel harder doen. Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
quote: Ja hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Als je voor de full nog een verse input nodig hebt wat betreft de mix dan wil ik best 1 track volledig mixen zodat je die tegen je eigen mixen kunt aanhouden. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat zouden we zeer vet vinden en gaan we zeker doen (of jou alles laten mixen natuurlijk ... ) Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
ik hou wel van een beetje competitie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
in dat geval verwacht ik ook een remix zoals de remix van Sworn door Ulver op Emperor's 'Shattered Ashes' Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
En ik maar denken dat ik 'm bij uitzondering gratis kreeg......... |
|
Volgens mij heb jij alleen de 2-track promo en krijg je indien je dat wenst de hele mcd nog indien je weer es in de buurt bent. Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
|
|
Hoe staat het hier nu mee. Dood ? We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Laatste FB post is van 31 Maart 2014. Dat een topic stil ligt wil niet automatisch zeggen dat een band dood is. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |