|
Auteur: |
|
|
Je weet wat een "Search" inhoutd? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3725304/18?hl=mannen,lang,haar Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Niet echt ik ben hier nieuw Dat topic werkt trowens niet [Dit bericht is gewijzigd door Spacewolf op 10-12-2013 12:03] Grim and frostbitten kingdoms |
|
Die topic? Ben je Duitser? die hebben kort haar toch? signature |
|
quote: Oeps foutje Grim and frostbitten kingdoms |
|
quote:Oja kut, staat in Onzin. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ik weet ook niet waarom "die langharige mannen topic" tot het besloten gedeelte behoort. Nog een stuk of negentig berichten en je mag erover meepraten Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Is vies. Moeten knippen. |
|
Goh, andere topic staat in onzin. Niet echt verrassend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Onzin bij 100 posts? Sinds wanneer? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Men gaat er van uit dat je haar ca 1 cm per post groeit, vandaar. When your people matter, menstrual health matters |
|
haha, die mop heeft lang haar signature |
|
Was toch 50 posts? O en lang haar is voor groepsvolgende homeaux. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-12-2013 17:51] Je moeder. |
|
Nee, lang haar is in veel gevallen inderdaad sexy. Maar om nu speciaal daarvoor een topic aan te maken. We wisten het zo ook al wel Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Smerige onhygiënische goorlappen zijn het, die langharige homeaux. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat is wat cru gesteld, maar klopt vaak wel ja. Metalvolk |
|
quote: Gelukkig zijn wij kaal, lekker, schoon en hebben we smaak. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kaal is veel makkelijker dan lang haar. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Liever kort haar. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Index / Algemeen |