IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bölzer (/bolzer | CH, verwrongen black/death) Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-12-2013 22:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Bölzer. Nieuwkomer uit Zwitserland in het rauwe death/black gebeuren. Denk Grave Miasma, misschien Portal, met een fikse dosis OSDM schwung en wat meer aparte elementen (de soms cleane zang vooral). Al met al best verfrissend, en hun EP/mini-LP Aura is écht te gek. Zeer benieuwd wat een eventuele full length oplevert. Hypnotiserend, smerig, dissonant, en o zo lekker...

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-12-2013 22:14]


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-12-2013 22:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja hoor, leuke band. Het echt geniale hoor ik er niet echt in, maar ik draai het wel bovengemiddeld graag.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-12-2013 22:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Het predikaat 'geniaal' hou ik ook nog even achter de hand.


I wish I was a butterfly


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-12-2013 7:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Erg fijne EP ja. Kwamen live op Hell's Pleasure dit jaar totaal niet over, mede door de brandende zon en vroege tijdstip dat ze speelden, maar dat zal in een donker zaaltje vast anders zijn.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BobM
Usericon van BobM
Posted 13-12-2013 15:22 by BobM Wijzig reactieProfiel van BobMQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2013 7:42 schreef Mark Z het volgende:
Erg fijne EP ja. Kwamen live op Hell's Pleasure dit jaar totaal niet over, mede door de brandende zon en vroege tijdstip dat ze speelden, maar dat zal in een donker zaaltje vast anders zijn.


Op Deathkult eigenlijk wel hetzelfde verhaal.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-12-2013 15:31 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Misschien is het dan toch niet zo goed.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-12-2013 16:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

2 weaken teruyuki in Essen beukte het er Goed op

Geniale band

Moi


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-12-2013 16:59 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ja, lekker idd.


Bazzio Attacks!!!


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 13-12-2013 18:33 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

Plaat van het jaar. Geniale band!


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 19-04-2014 19:20 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Steppes

Een nieuwe track.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-04-2014 19:20]



verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 20-04-2014 9:56 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Vette track!


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 21-04-2014 0:09 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

nice idd



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 24-07-2014 22:49 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De EP Soma is inmiddels te streamen.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 24-07-2014 22:50]



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-07-2014 7:33 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Is dat weer iets nieuws van Soundcloud, nummers in private zetten, zodat je niet kunt liken, sharen (en downloaden)?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2014 9:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nee, is niet nieuw.


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-12-2014 23:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Soma is echt heel, heel erg goed. Bölzer is één van de meest interessante bands uit deze metalhoek.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-12-2014 5:50 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2013 22:51 schreef BenKnuckles het volgende:
Ja hoor, leuke band. Het echt geniale hoor ik er niet echt in, maar ik draai het wel bovengemiddeld graag.


Is wel geniaal.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-12-2014 5:51 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2014 23:21 schreef BenKnuckles het volgende:
Soma is echt heel, heel erg goed. Bölzer is één van de meest interessante bands uit deze metalhoek.


Mooi dat je je fout in hezien hebt. Dat je het kan erkennen.

Ik wacht alsook op de nieuwe split van Antediluvian.


En nu gaan we vegen


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 12-09-2016 19:46 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Nieuwe track:

I Am III

Ik heb mijn verwachtingen voor deze plaat maar eens beetje verlaagd, deze nieuwe track valt vies tegen. Monotoon, mist de kracht en sfeer van de twee EP's, cleane vocalen voegen helemaal niks toe.



New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 12-09-2016 19:51 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

quote:
Op 12 september 2016 19:46 schreef HierIsMike het volgende:
Ik heb mijn verwachtingen voor deze plaat maar eens beetje verlaagd, deze nieuwe track valt vies tegen. Monotoon, mist de kracht en sfeer van de twee EP's, cleane vocalen voegen helemaal niks toe.


Dit lijkt de consensus



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-09-2016 1:01 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Pfoeh, behoorlijk plat nummer inderdaad


Faustian Spirit of the Earth


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-09-2016 7:46 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2016 19:51 schreef New Era Productions het volgende:
Dit lijkt de consensus


Alleen de mensen die bevriend zijn met de band of het platenlabel die het uitbrengt, lijken het goed te vinden ja.

Ikzelf vind het overigens ook een stuk minder dan eerder werk.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-10-2016 11:48 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Dit klinkt al beter:



De track I Am III vind ik nog steeds niks na meerdere luisterbeurten, vooral de overgang rond 3:30 is zo gruwelijk abrupt, verpest de complete flow van het nummer.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-10-2016 11:52]



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-10-2016 12:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Iets beter ja.. Nee de 'only the first demos/EP's were trve' onzin lijkt voor deze band wel de realiteit te zijn.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-10-2016 12:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Jammer. Gemiste kans/potentie.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-11-2016 15:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Plaat begint toch wat te groeien bij mij.. I Am III blijkt het minste nummer van de plaat te zijn.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen