|
Auteur: |
|
|
VVOVNDS: Converge, maar dan voor mensen met haast. Ergens in het begin van dit jaar hun One Sided 7" (een fantastisch mooie uitgave) op de kop getikt en zojuist gezien dat Demo 1 inmiddels ook op hun bandcamp staat: http://vvovnds.bandcamp.com Ruw spul, korte hitjes en vooral een heleboel herrie. Probeer vooral die One Sided 7" eens uit. Het is voorbij voor je er erg in hebt, maar dat komt voornamelijk omdat die plaat nog geen vijf minuten duurt. |
|
lekker hoor!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Geniale band! Alleen die screamo hoor ik er niet echt in. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dan moet je het geluid wat harder zetten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het doet me met vlagen denken aan een punkyer Orchid en Tristan Tzara, vandaar |
|
Ondanks dat verschrikkelijke Converge als referentie toch geprobeerd maar zelfs 1 minuut en 6 seconden is me nog te lang. Eindoordeel: Kutcore Nu weer verder met Dire Straits. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Geen wonder dat jij het niet trekt |
|
Nou, ik hou normaal gesproken best van kutmuziek hoor, maar dus niet als er core doorheen zit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ah, daar zit dan wel weer wat in, vooral Tristan Tzara dan. Mij deed het meer aan een grindende Converge denken, of een Alpinist op heel veel speed. Maar goed, dat maakt in feite weinig uit, het blijft een vette band I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Orchid, Converge, Alpinist, dat maakt wat mij betreft niet uit. Dit klinkt gewoon gaaf! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De band van iscariah van vroegah op metalfan.nl/forum. Doet vocalen en staat links op de foto. Just sayin'. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Dat verklaart idd wel waarom het zo kut is ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik trek dit prima, gave vocalen ook. |
|
Waar staat VVOVNDS eigenlijk voor? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Volgens mij is dat een muur. |
|
VVOVNDS is Wounds in het hipsters. Niet zeggen dat je het van mij hebt |
|
Aha op die manier, bedankt. Ik zal niks zeggen, zolang je je moeder maar de groeten doet. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
klinkt leuk, zal het maar eens checken. |
Index / Heavy Metal |