|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
* Kult Ofenzivy (van de leden welke 'Triumph, Genus' opgericht hebben) * Holomráz (inmiddels gestopt) * Mhnunnrn (van de persoon achter Holomráz, extreme black metal / noise) * Semai (momenteel meer noise / dark ambient) * Kruh (demo en een split met Mhnunrrn) * Zahrady Ticha (zijproject van Trist louter geweest actief in 2008) [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 18-12-2013 21:58] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
goed tipok! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Maniac Butcher |
|
|
|
quote: + Törr Willekeur en dictatuur! |
|
Probeer ook eens 'The Law', 'Smrtonoš' en 'Smuteční Slavnost'. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 18-12-2013 23:38] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Will do. Volgens MA heeft die laatste als thematiek o.m. 'surrealism, urban solitude, anti-fascism'. Anti-facism. Dat moet ook wel de eerste keer zijn dat ik dat bij een bm-band zie staan ;') Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Hoewel ik de bands uit mijn eerdere bericht (21:32) sneller zou aanraden is het zeker de moeite waard aangaande mijn tweede bericht met band-recommandaties. Als je 'anti-fascisme' daadwerkelijk een direct interessant lyricaal thema ziet kan je ook kijken naar oa. Schattenlicht en Thränenkind, waarbij de laatste dit vooral via de ideologie van de bandleden zelf tot uiting komt. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 18-12-2013 23:58] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Van Kult Ofenzivy heb ik (sinds kort) een cd, de rest ken ik niet. En van de thematiek lig ik over het algemeen al niet te erg wakker, laat staan dat ik bands zou checken net omwille van hun teksten/uitstraling/persoonlijke opinies. Ik zie muziek en politiek liever gescheiden. Toch bedankt Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Kan ik goed begrijpen overigens (daarbij, Thränenkind is mijns inziens ontzettend slecht, dat terzijde) maar in in bepaalde situaties (zoals bijvoorbeeld Blazebirth Hall bands / projecten) gaat het geweldig samen. Ergens heb ik het idee dat je Trist ('Cze' in dit geval) goed waardeert dus Zahrady Ticha is zeker interessant voor je : ) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: De naam alleen al. quote: Klopt ja. Dan wil ik *bovenstaande* inderdaad ook eens proberen, al ga ik die naam wel even ergens moeten opschrijven ^^ Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Die Anarchistische black metal scene - een spin off van de Cascadian scene in Canada (vooral) dweept ook met antifa. signature |
|
quote: Ergens sowieso al een reden om er (ver) vandaan te blijven. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: ze maken zichzelf ook wel debiel nuja, de vegan black metal band Lake of Blood is wel de moeite niet zo hard als Tsjechisch spul natuurlijk iemand de nieuwste EP van Trist al gehoord? signature |
|
quote: Ironisch genoeg zijn ze zelf behoorlijk fascistisch. Vrije meningsuiting is niet nodig wanneer het niet hun mening is. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Gast, wat vind jij van Mhnunrrn? : O Aangaande de Trist EP van dit jaar; oorspronkelijk opgenomen in 2009 onder de naam "Za hranicí skutečnosti" maar dus pas in 2013 uitgebracht op tape (in plaats van de geplande 7" vinyl release) door Mýtina Records. Idem voor al het nieuwe Trist materiaal overigens. De Nostalgie nummers en het nummer op de split met Lonesummer komen eveneens uit 2009. Er is nog wat niet uitgebracht materiaal (oa. 'Snění II', 'Život je bolest', de 'Není cesty zpět' EP) maar de kans op nieuw materiaal is klein. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 19-12-2013 0:38] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: euhm doet me denken aan Zarach 'Baal' Tharagh spul, al is het net iets amusanter nja, hoeft niet voor mij. Voor de sfeer dan maar. signature |
|
quote:Ik zie het probleem niet daar van. Sowieso een aantal goede crust/black crossovers in die scene. |
|
|
|
Qui? Korium is blijkbaar Slovaaks, silly me signature |
|
quote: Korium blijft geweldig Als je dan toch in Slovakije bent, zoek dan zeker eens Algor op! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
hehe, ik haal net de nieuwe binnen van Algor [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-12-2013 23:55] signature |
|
Trollech! Met van die typische oostblok-vocalen. Best een toffe band. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik ben de laatste tijd me wat meer aan verdiepen in tsjechische black metal scene. Het was toch echt een van de grondleggers van black metal zoals we kennen. Ik bedoel Master's Hammer enzo? ik heb iets van cult of fire.... "ontvangen" maar heb nog niets geluisterd. Root is ook erg gaaf trouwens. |
|
quote: die EP is briljant, maar idd de eerste officiële release van materiaal dat al lang on the internetz te vinden was, wel mooi gemaakte tape! laatste 'nieuwe' materiaal was dat nummer op lonesummer split, ik hoop vurig op meer nieuws, vanwaar je comment 'de kans is klein'? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |