IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Wel eens besteld bij Omega E-shop
Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 29-05-2002 9:10 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Heeft iemand hier wel eens iets besteld bij Omega music E-shop? Ik wil daar een koffer voor mijn bc rich(gitaar ) bestellen maar ze werken uitsluitend met vooruitbetaling...aangezien ik nogal slechte ervaringen met online betalen heb....

[edit: titel]

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 05-08-2004 12:55]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-05-2002 10:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Kan iemand de titel alstjeblieft veranderen in:

"Wel eens besteld bij Omega E Shop" ,,
want titels die eindigen in puntjes zuigen.., moet je eerst helemaal gaan kijken voor je weet of je er iets te zoeken hebt..

Dus Deathbard, lees voortaan de 'regels' eerst even, en bedenk GOEDE topictitels..

Geen personal offense tegen jouw ofzo.., maar het is gewoon retarded hoe vaak mensen zo'n titel neerzetten..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-05-2002 10:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ach, vanwaar die geprikkeldheid valorian

Ik vraag me eigenlijk wel af of er ooit iemand bij music123 heeft besteld, aangezien ik hier evt. een koffer voor mijn kelly vandaan wil halen


Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 29-05-2002 10:33 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Tja ik was bang dat ie 'm zou afkappen dus ik dacht hou m zo kort mogelijk...maarja nu gaat het om 2 e-shops dus hoeft ie niet meer veranderd te worden


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-05-2002 10:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ken je coffin cases trouwens? die maken colle koffers, o.a. voor gitaren.. --> www.coffincases.com


Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 29-05-2002 11:27 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Zo'n coffin case ging ik dus bestellen. Probleem was dat die uit Amerika ong. $ 150 kost, das dus de normale prijs, maar er kwamen wel $160 shipping kosten bij...Na lang zoeken dus een Nederlandse leverancier gevonden, maar die werken met vooruitbetaling....vind ik dus een beetje scary...maar goed mijn warlock heeft wel een mooi huisje nodig dus....


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 29-05-2002 11:50 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

(sorry voor de off-topic preek)

Als je een topic aanmaakt is er een knop "bekijk topic", dan kun je zien hoe de titel eruit komt te zien. Maar volgens mij merk je vanzelf of je titel te lang is of niet, kun je niet meer tekst invoeren dan er in het veld past. Misschien handig voor de volgende keer (net als de knop "Bekijk reactie)



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 29-05-2002 12:05 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

kijk anders eens waar ze zitten ... misschien is het niet al te ver weg en dan haal je hem toch gewoon zelf op.


Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 29-05-2002 12:26 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Beide zijn goede Ideen:-)....Zal inderdaad eens kijken op die site van ze...


Menno
Usericon van Menno
Posted 05-08-2004 12:36 by Menno Wijzig reactieProfiel van MennoQuote dit bericht

Ik heb al de zoek functie gebruikt en kon helaas niks beters vinden dus graaf ik maar een oude topic op (ookal is de titel volgens sommigen nogal vervelend).

Laatst op een basgitaar topic kwam iemand aanzetten met de website music123.com (wie dat was is mij even ontschoten). Ik overweeg er binnenkort wat te gaan bestellen maar wil eerst zeker weten of het wel een betrouwbare zaak is (het is immers helemaal in de VS dus er kan van alles fout gaan). Ik zag al dat Snaack dezelfde vraag 2 jaar geleden had gesteld en misschien dat hij hier nu wel meer van weet.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen