|
Auteur: |
|
|
Als, als. Jammer dat er nog geen liedje te horen is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ben wel benieuwd! bub |
|
Ze hebben iig 9 nummers af las ik ergens. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Maar er valt nog niks te beluisteren dus moet het topic dicht, net als het Heels of Steel topic. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Laten we er maar vanuit gaan dat, itt tot Heels of steel, deze band vast daadwerkelijk muziek gaat uitbrengen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Morbid Scream wil hun songtitel terug. Ik weet nog wel een origineel thema voor ze ook: oorlog, met name die 2e wereldoorlog heb ik Nederlandse bands nog maar weinig over gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 02-01-2014 19:08] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Gaat snel.. Henri blies immers pas 23 oktober het stof van zijn gitaar |
|
In februari gaan we opnemen bij de Harrow studio.De mix/master gebeurt in Duitsland. |
|
Druk menneke die Rogga. http://www.metal-archives.com/bands/Down_Among_the_Dead_Men/3540371621 + al z'n andere bandjes natuurlijk www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hars? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Natuurlijk wordt daar harsh bedoeld net zoals well known los geschreven hoort. Wat maakt het uit? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Niet veel... maar het is wel een beetje als een C.V. met spelfouten erin. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Het is inderdaad best knullig. Schrijf dan niet in het Engels of laat het tenminste door iemand nalezen die het wel kan. Een foutje kan natuurlijk, maar zoiets neemt alle geloofwaardigheid op voorhand weg. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hoezo, Hars kan best inspirerend zijn. Beetje bekrompen dit. |
|
Hars noise. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Lekker DIY: http://www.girlscene.nl/p/3969/zelf_hars_maken [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 05-01-2014 23:35] |
|
Hipster hars ("harster"), oplage van 40 stuks. Handgenummerd. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wist je dat wierook oa van hars wordt gemaakt? |
|
Hé, neen! Goed om te weten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bomen worden ook van hars gemaakt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Leuk lui, nou weten we het wel. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-01-2014 23:49] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hopelijk schrijft Rogga niet te veel. Bijna alles waar hij op speelt is te veel van het zelfde. Eerste paar nummers leuk dan tegen 70% van de album begint het te vervelen. voor de rest natuurlijk een erg gave lineup en zal het zeker gaan checken. |
|
Klopt,maar Rogga schrijft toch echt een ander soort riffs nu,en ook leveren Eric en ik nummers aan. De stijl is nogal anders dan wat we normaal doen,ook al zijn Venom/Bathory ook invloeden van Asphyx bv.Ook hebben we een andere mixer hiervoor. |
Index / Heavy Metal |