IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : zelf beheersing?... Vorige pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-05-2002 22:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 22:02 schreef Count het volgende:
(ik blow gewoon dan voel ik geen klote )


Damn, dat moet ik echt niet hebben, dat ik die niet meer voel.


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 29-05-2002 22:05 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

hmz niet? als ie je dan slaat lag je je eigen kapot
maar de volgende dag ben je dood van al die klappen


fear me! why?..just do it!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-05-2002 10:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik verlies vrijwel nooit mijn zelfbeheersing geloof ik...

Als ik verbaal wordt aangevallen door een onbekende, dan boeit me dat vrij weinig, is het door een bekende dan ga ik er op in , maar niet uit woede ofzo, gewoon eruit lullen indien mogelijk.

Als ik fysiek wordt aangevallen, tsja,, .. ben niet zo'n vechtersbaas ofzo.. eigenlijk gewoon een loser.. hehehe.. maar als het echt moet dan doe ik wel wat terug denk ik ...



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-05-2002 10:20 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik ga uit mijn dak als ik lekker op de 1ste rij van een concert sta te genieten (Bang your head) en dezelfde zatlap voor de 25ste keer als een voddezak komt overgesurft en daarbij mij (pretty bad) of mijn vriendin (VERY bad) een legerlaars in de nek duwt.
T is al gebeurt dat ik bijna mee achter de hekken sprong om er nog wat op te timmeren.
Lol OK, maar niet de zaak verkoten voor een ander ...en niet crowdsurfen als je meer dan 80 kilo weegt, dankubeleeft


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-05-2002 14:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Zelfbeheersing??? Ik kan me !@#$%^ heel goed beheersen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-05-2002 14:55 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 20:01 schreef Rammoth het volgende:
geen aanval op je ofzo, maar waarom krijg ik soms het idee dat je jezelf behoorlijk stoer vind


Correctie Wij = Ons


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 31-05-2002 12:49 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik wordt echt pislink als een vreemde denkt aan me te kunnen zitten, bijv. in een drukke mensenmassa even ergens knijpen. Ik heb een keer in de kroeg een bierfles naar iemands hoofd gegooit omdat ik zo kwaad was. (was wel mis, achteraf maar goed ook..) Ik zal echter nooit als eerste fysiek worden, en als iemand mij verbaal aanvalt heb ik mijn woordje zelf wel direct klaar. Als ik niks terug zou zeggen zou ik kwaad op mezelf worden.



[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 31-05-2002 12:50]


Bla


Mistique
Evil Mutant
Usericon van Mistique
Posted 31-05-2002 15:25 by Mistique Wijzig reactieProfiel van MistiqueQuote dit bericht

Mjah, ik vind zoiets vreselijk niet-boeiend, als iemand iets te zeggen heeft over hoe ik eruit zie zegt dat meer over die persoon dan over mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Mistique op 31-05-2002 15:25]


I am Homer of Borg. Prepare to be assimi..OOHHH, doghnuts !


TwiSsTeD FaiTh
Usericon van TwiSsTeD FaiTh
Posted 31-05-2002 19:19 by TwiSsTeD FaiTh Wijzig reactieProfiel van TwiSsTeD FaiThQuote dit bericht

'k kan mijzelf wel beheersen in de meeste situaties maar als ik echt pissig ben dan hebben ze het zitten maar bij mij gaat dat ook weer vlug over dus...zelf draag ik gewone kledij maar ik vind dat iedereen moe dragen wat hij wil ook al vind ik het zelf misschien niet altijd even mooi. ik vind het wel moeilijk om te zeggn dat het mij niet kan schelen wat een ander denkt want ik doe dat wel en soms kan ik mij daar zo in ergeren...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 03-06-2002 15:46 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

ik kan me prima beheersen


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 03-06-2002 16:58 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

lol, als iemand iets over mijn kleding zegt dan ga ik me daar echt niet pissig over maken ofzo
in tegendeel: ik lach er smakelijk om

en in stilte vervloek ik dan het blonde knotje en het roze truitje van de persoon die de opmerking maakte

waar ik me wel flink pissig over kan maken is als ik genaaid word door leraren

vooral ook omdat je er nx tegen kan doen, want al die lijers kiezen elkaar's kant, en jij bent maar een leerling die nx te zeggen heeft

owjah en ik val wellens (understatement) uit tegen mijn vader
maar dat eindigt dan ook echt vaak in schreeuwen en schelden en met de deuren slaan

mn vader moet gewoon zn bek houwen over mij


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Tepelstreeltje
Usericon van Tepelstreeltje
Posted 03-06-2002 17:04 by Tepelstreeltje Wijzig reactieProfiel van TepelstreeltjeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/jako/Jan

Ik zeg als het een m is : "waar heb jij je kleren gekocht? , verkopen ze daar ook kleren voor mannen?"


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-06-2002 17:05 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 3 juni 2002 16:58 schreef Aroussa het volgende:
waar ik me wel flink pissig over kan maken is als ik genaaid word door leraren

Dat lijkt me idd ook minder.




Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 03-06-2002 17:50 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

uhuh vooral als je blijft zitten op een 5,499999999999

ok, het IS volgens de regels, maar... kom op nou
een 5,49999 is een 5,5 is een 6

maargoed dat is niet het enigste waarmee ik genaaid wordt...

OKOKOK ontopic


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-06-2002 21:09 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 21:33 schreef Asherah het volgende:
Zo blond als een... Een barbie ofzo? Maar het is blijkbaar een hij... zo blond als een... need some help!!! Zo blond als EEN WAT????



Ik kon zelf ook geen vergelijking bedenken. Duzz dacht ik, jullie verzinnen vast wel iets, met jullie creative geest, ofzo


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 04-06-2002 10:50 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

Ik verlies mijn zelf beheersing bijna nooit


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 05-06-2002 16:51 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

quote:
Op 29 mei 2002 20:49 schreef Vargen666 het volgende:
www.large.nl

daar hebben ze bijna niks van soilwork en vader en weet ik veel wat dus daar heb je niet veel maja voor de rest staat er wel veel in hoor mooie dingen en zo.


Metal heerst


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen