|
Auteur: |
|
|
De titel zegt 't helemaal. 1) Specht 2) Ascendant Grotesque 3) Mutilator |
|
Assie! Vooral wegens goed omgaan met gegeven tips en feedback. |
|
Mutilator. Geen discussie mogelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Assie, ondanks dat hij te veel woorden gebruikt. |
|
Greycloak, voor zijn beste beslissing als mod. |
|
Assie :D Beli Mawr ook Verder, euhm..., sorry, allemaal even goed... of slecht? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Hij bedoeld Percht misschien? Geen idee eigenlijk I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Verrek! Die was ik alweer vergeten. Zegt ook wel weer genoeg, geen acties meer gezien van hem. Thanks. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zillah Morte. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ipim, op afstand de beste (tijdelijke) moderator. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik ben een paar dagen buiten strijd geweest. Tot dusver nog niet echt veel moderatorwerk moeten doen. Zoveel te beter zeker?:p (is teken dat er meestal on-topic gebleven wordt nietwaar:p) |
|
quote: iPim is idd een honorable mention waard. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gayste poll ooit. MC Hammer Smashed Face |
|
+1 (Met dien verstande dat ik veronderstel dat je met 'gay' 'stom' bedoelt maar ik deze niet op één lijn wil plaatsen. [/politiekecorrectheidmodus uit]) Willekeur en dictatuur! |
|
Pfah, niets stoms aan de pol (edit: pol? Is dit een pol te noemen?) zelf. Prima moment om tips of complimenten te geven aan mensen die toch vrijwillig hun steentje bijdragen aan het forum. De invulling/antwoorden van sommigen, daar ga ik dan maar even niet op in. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 07-01-2014 19:25] |
|
Maar als het daarvoor is maak je beter een complimentjestopic, als in 'mods, goed gedaan' ofzo. 'Mod van het jaar' creëert concurrentie. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Nee, daar gaat het niet alleen om. Silence melde ook al dat dit topic een goede kans verschaft om tips aan mods te geven, om daar over te discusseren en om te reflecteren over de gang van zaken over het afgelopen jaar. quote: Naast het feit dat me dat ietwat vergezocht lijkt, is het zo dat niet elke mod een lone wolf is. Het is toch veel meer een soort van teamtaak? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Uiteindelijk komt het er toch op neer hier wie eigenlijk de slechtste was. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, het modereren op zich is een teamtaak natuurlijk, dat bedoel ik niet. Als je dan reageert 'AG is de beste mod' (om nu maar iemand te noemen) zeg je daar impliciet meteen bij dat de rest minder goed is. Vandaar Willekeur en dictatuur! |
|
Concurrentie hoeft niet verkeerd te zijn. Verder; teamtaak of niet, wanneer iemand 'beter' wordt bevonden, is het interessant om te weten waar dit aan ligt. Bij de negatieve variant net zo. Maar uit dit topic blijkt alweer dat smaken verschillen, ook qua moderatoreigenschappen. |
|
quote: Meedoen is belangrijker dan modden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik dacht even hypnos te herkennen, hehe. Feit is wel dat er haast niemand is die mee wíl doen. Alvast gefeliciteerd aan wie wint en de rest. Want je moet er maar zin in hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik vind dit topic elk jaar weer nuttig en leuk om te zien, in ieder geval Ervaar er ook geen negatieve verschijnselen door tussen de mods onderling, dus allemaal prima Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Des te beter Ik ben van alle mods content, om ook even bij te dragen! Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Heerlijk die pure haat Wel waar though ... hoe de hazen lopen ... |
Index / Algemeen |