|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Present. Zin in. |
|
Mooi |
|
Als dat maar niet clashed met Dordrecht Doom Day. ZO niet, dan, uiteraard, aanwezig. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Misschien aanwezig. |
|
|
|
quote: Dordrecht is al op 10 mei, Marcel |
|
Als er niets tussenkomt ben ik erbij |
|
quote: gelukkig Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
heb de cauchemar album niet gehoord maar was niet echt onder indruk van hun optreden op KIT en vond hun EP maar een matige aftreksel van Pagan Altar. Zal de album maar een keertje opzetten dan. Alkelei moet ik maar eens een keer naar gaan luisteren. |
|
quote: Ik zeg: doom. |
|
In the Little Devil, is het wel geconfirmeerd? Eerder was Ataraxie ook niet confirmed met de band zelf. Zo wel dan ben ik erbij. |
|
quote: Uiteraard is het bevestigd. quote: Mooi |
|
Mark, op welke fora/scene's speel jij een rol van betekenis dat je jezelf presenteert alszijnde "Doomsower Mark"? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Wat bedoel je precies? |
|
quote:Ik ken "Doomsower Mark" alleen van hier, ZM. Andere ZM-ers zullen je zo ook kennen. Maar met alleen users van ZM vul je geen zaal. Dus, op welke andere fora ben je dermate geliefd dat mensen naar een gig gaan georganiseerd door jou? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Newsflash, er is ook een wereld buiten ZM/andere forums. Maar sinds wanneer gaan mensen alleen naar een concert omdat ze de organisator kennen? Ik ga vooral voor de bands namelijk. |
|
quote:Maar waarom dan "Doomsower Mark presents"? Ik bedoel; wie de fuck is Doomsower Mark? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ow op die fiets. Ach ja, leek me leuk en met de Little Devil zo afgesproken om het zo te noemen, omdat ik het meeste regelwerk voor dit optreden heb gedaan. De meeste mensen in de Nederlandse doom scene (niet sludge/stoner) kennen me inmiddels wel via FB of real life, omdat ik een jaar of 10 naar concerten ga waar je toch altijd dezelfde mensen tegen komt. En wie weet komen er meer van dit soort avonden in de Devil en dat komt de naamsbekendheid voor de overige mensen vanzelf. |
|
Duidelijk. [want koffie is het meest doom drankje waar ze hier een smiley voor hebben] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: |
|
*kick* De rest van hun aankomende tour is nu ook bekend gemaakt: |
|
Mark, ik kan je e-post adres nergens vinden en wil je wat vragen. Kun je me contacten op neweraproductions.nl A gmail? Dank alvast. Of iemand anders die mee aan het contact van Dhr. Doomsower kan helpen. |
|
Ook Mist uit Slovenië is al een tijdje toegevoegd aan deze avond. De demo van deze dames is te beluisteren op http://mistdoom.bandcamp.com/ |
|
*kick* Aanstaande vrijdag! https://www.facebook.com/events/621339727913772/?notif_t=plan_user_joined |
|
Nou, zal ik dan maar? Vooruit. Aanwezig! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |