|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
REALLY OHH REALLY? |
|
|
|
Op vakantie met de familie (ik was 14, geloof ik) vond ik deze op cassette. Kick-assness ensued! MC Hammer Smashed Face |
|
Trouwens, zijn we nu allemaal onbewust expres satanische toestanden aan het posten in Fusions topic of is het gewoon toeval? MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Geen idee wie Fusion is maar heb Venom nog maar even aangeklikt..... Destijds de songtekst nog laten lezen aan een godsdienst leraar....Geen idee wat hij er nou echt van vond.... |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ow yeah signature |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Niet mijn ding tekstueel meer blablabla, maar dit was wel n beuker destijds ja. When your people matter, menstrual health matters |
|
(die lead op 01:05, wowwwwww, kippenvel) When your people matter, menstrual health matters |
|
(toch jammer dat ze deze stijl ook niet meer zijn gaan navolgen, heb ze nog de allereerste keer in NL gezien toen speelden ze de meeste nummer van dit album, dat was vetjes) When your people matter, menstrual health matters |
|
Bareuh... |
|
Toen ik het gehele metal-spectrum nog moest ontdekken, dat was inderdaad een leuke tijd, waarin ik nog geheel onbevangen naar albums kon luisteren zonder te denken "Dat heb ik al eens beter gehoord". 'The Black Album' was mijn introductie in de metal, maar de meeste nummers ben ik zo beu gehoord... Het waren volgende 3 verzamelalbums die me een heleboel bands hebben doen leren kennen en de trein in beweging hebben gezet. Wat een artwork! En in het boekje al die logo's van die groepen, daar kon ik me echt aan vergapen! En deze ook big time The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Deze mag niet ontbreken natuurlijk... De intro bezorgt me nog steeds kippenvel. Bazzio Attacks!!! |
|
In dit topic mag deze natuurlijk niet ontbreken. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 08-01-2014 16:39] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
In dit topic mag deze natuurlijk niet ontbreken. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Deze leende ik als eerste van een vriendje op school om op te nemen op een bandje. Hiervoor luisterde ik vnl naar oude normaal, oude michael schenker group, oude scorpions en oude zz top enzo. BAM! En dan noem ik nog. En hell awaits van slayer, maar die stond al ergens. Stuk voor stuk stuk gedraaid en meegespeeld op gitaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Misschien moeten we t aantal YT inbeds tot 1 per post beperken... de pagina laadt al bijna niet lekker meer When your people matter, menstrual health matters |
|
Sneller internet nemen. Gelukkig heb ik al gepost. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Like @ de Tegenpartij. Daarnaast voor mij o.a. En natuurlijk Kiss. Lijst kan eindeloos zijn bub |
|
Dit valt een beetje in het mixtape tijdperk. De demoversie van dit nr: Eerste metal LP: Dit nr gedraaid tot de groef oversloeg. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-01-2014 21:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oldschool-gevoel kan ook opgeroepen worden door andere stijlen dan ouwelullenmetal, jongens... |
|
quote: Toen dit uitkwam waren wij al ouwe lullen. Maar dat Guano Apes-nummer is uiteraard wel erg gaaf. Maar het roept bij mij geen old school-gevoel op... Bareuh... |
|
quote: Zie hier mijn introductie tot "heavy shit" (ik was 12 toen GA hun debuut uitbrachten). Memories... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |