|
Auteur: |
|
|
|
|
Lekker tapeje idd! Weer een goede release v Iron Bonehead! |
|
niets slechts aan signature |
|
Sterker nog, heel gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De nieuwe EP is echt heel sterk! |
|
Eerst Wiegedood, nu dit. Na Noorwegen, de Oost-Europeanen, is het nu de beurt aan België om dé BM-pioniers te worden. En nu gaan we vegen |
|
Wiegedood en Possession in één zin noemen? WTF? Dit vermorzelt Wiegedood met de ogen dicht en is veel meer death metal dan black metal. Dit is cult, Wiegedood is Church Of Ra mega-hipster. Dit is vanuit het hart, Wiegedood is vanuit het hoofd om op de bandwagon te springen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Had Wiegedood voor het snelle sukces gekozen, hadden ze beter blackened crust beginnen spelen a la Young And In The Way. Het klopt wel dat er veel simpelaars hiero zijn die Wiegedood de max vinden, terwijk ze Darktrhone of Emperor slecht verklaren. Dat klopt. Maar. Muziek is nu éénmaal marketing. Ook in de underground. Wéét je. Ik was ééns in Duitsland en daar waren gasten die me vroegen naar de church of Ra. Die dachten dat één échte kerk was. En nu gaan we vegen |
|
Vind de nieuwe zanger echt een stuk minder Nummers an sich ook trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 07-04-2017 10:35] |
|
hun nummer Beast of prey vanaf 30.43 min. https://www.mixcloud.com/MedialabKortrijk/tinnitus-22-maart-2017/ liefhebbers van atmosferische black metal moeten zeker ook eens het Russische duo Grima checken, het nummer na Possession (34.39 minuten) |
|
Ik vind 'm juist te gek. Nog geen betere metalplaat uit 2017 gehoord. |
|
Hoe zijn ze live met de nieuwe zanger? |
|
Op goede voet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
^ :') Dat was serieus een van de vetste shows die ik in tijden gezien heb. Met de vorige zanger heb ik ze nooit gezien though, dus vergelijken kan ik het niet. |
|
Gaaf! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Index / Heavy Metal |