|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Doomhead op 11-01-2014 20:34] |
|
'Heftige' editie dit keer! Vooral zin in Loss, Ataraxie en Monads. |
|
Megavette line-up Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Mooi op tijd, kan ik alvast vrij vragen. wouter023 |
|
Wow, vette lineup! |
|
Ataraxie... dus aanwezig! |
|
Mooie line-up, goed werk. Zuid-Holland wordt verwend met 2 succesvolle, jaarlijkse doom festivals |
|
Ik ga uiteraard ook, fijn om naar uit te kijken. |
|
flyer toegevoegd |
|
Goed bezig Ben! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Flinke namen! Sowieso afwezig. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Over iets meer dan 2 maanden is het zo ver. |
|
Aftellen is begonnen , even alvast de kaartjes bestellen |
|
-- [Dit bericht is gewijzigd door Aural_Emanations op 05-05-2014 11:35] |
|
Tijdschema: 15:00 – 15:45 Abysmal Darkening 16:15 – 17:00 Doomed 17:30 – 18:15 Monads 18:45 – 19:30 Lethian Dreams 20:00 – 21:00 Ataraxie 21:30 – 22:30 Worship 23:00 – 00:00 Loss |
|
quote: Vind je dat nog steeds met die undersign van je |
|
@Mark Z: Haha, ik moet nu natuurlijk kleur bekennen |
|
quote: |
|
@Mark Z: Ben je zelf ook aanwezig bij de Dutch Doom Days? |
|
quote: Uiteraard! |
|
Tof! Dan zien we elkaar wellicht daar. |
|
quote: Alleen lukt dat niet op de website van Bibelot... |
|
Morgen alweer. Enorm veel zin in. En het weer lijkt ook nog eens mee te werken qua sfeer. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Heerlijk morgen alweer, kaartjes komen wel aan de deur want het is mij online ook niet gelukt. Het weertje is goed. |
|
Blijkbaar vond niemand het de moeite waard om nog wat neer te zetten hier... Voor ons was de band van de dag Ataraxie (duidelijk). Ondanks dat 3 van de 5 bandleden nieuw waren (de drummer was invaller ivm ziekte van de echte drummer) klonk het wederom erg goed. Wel miste ik de strakheid een beetje, maar dat is logisch met een invaldrummer. Ik vond Loss ook wel te doen (hoewel wel elk nummer hetzelfde klinkt live, zelfs mijn favoriet "Cut up..." dacht ik meerdere keren ten onrechte te horen, totdat hij eindelijk echt gespeeld werd...) en Worship kon me ook wel 2 nummers boeien. Wel een leuk complex dat Energiehuis. En ik heb Doomsower Mark en Marcel H. gespot... Sorry ik ben niet zo sociaal om hoi te zeggen! Met Bas hebben we natuurlijk wel even wat gedronken! [Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 25-05-2014 2:07] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |