|
Auteur: |
|
|
A Thousand Lost Civilizations and The Sküll Sessiöns present ENTHRONED 10th Album Release Ritual MORTUARY DRAPE ARCHGOAT LVCIFYRE "Svn Eater" Release Ritual BESTIAL RAIDS POSSESSION 7" Release Ritual Saturday 12th April 2014 Magasin4 51b Havenlaan 1000 Brussels Doors: 16h First band: 17h Reservation: 25€ At the venue: 30€ Reservations: thousandlostcivilizations@gmail.com https://www.facebook.com/events/253268988165770/ [Dit bericht is gewijzigd door Dolmanseh op 23-02-2014 9:55] |
|
Jammer, op dezelfde dag als Tongeren Metal Fest. Niet aanwezig dus. Faustian Spirit of the Earth |
|
Zieke lineup, zéker aanwezig! The Drape is een gruwelijke liveband, erg ondergewaardeerd! |
|
Unfortunately Medico Peste has to cancel. Working on an eventual replacement. |
|
Is er in de buurt van de zaal de mogelijkheid om wat te eten/drinken etc? |
|
Soms staat er een foodstandje met burgers of vegetarisch alternatief. En anders is het een tiental minuten wandelen tot Brussel Noord. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Schedule: 22h35 - 23h35 Enthroned 21h15 - 22h15 Mortuary Drape 20h05 - 20h55 Archgoat 18h55 - 19h45 Lvcifyre 17h55 - 18h35 Bestial Raids 17h00 - 17h35 Possession Doors: 16h Food will be available in front of the venue. |
|
Zaterdag godverdomme!!!! |
|
Zo dat was een geslaagde avond. Mooie zaal, sfeervolle aankleding op het podium. Possession: goed Bestial Raids: wel ok Lvcifyre: een grote brei helaas Archgoat: Super vet! Goed geluid Mortuary Drape: erg gaaf, het publiek ging hier aardig los. Enthroned: niet gezien Eten: goede hamburgers bereidt door oa een vrouwtje met een joint op de lip. Hmmmm lekker dat as. Maar dan wel weer plastic handschoentjes aan. |
|
Kan ik me bij aansluiten. Mortuary Drape speelde de zaal plat; wat een brute en toch wel ondergewaardeerde groep. Echt de band van de avond. Possession ook heel vet. Bestial Raids solide fago en Lucyfyre bagger. Archgoat vind ik beter tot zijn recht komen in wat kleinere zaaltjes, maar was hoe dan ook gaaf. Enthroned gemist, deels uit desinteresse. Hulde aan de organisator voor de bezetting. Opkomst was helaas wel wat minder dan bij optredens van 'populaire contemporaine bands' als Svartidaudi en The Ruins of Beverast. |
|
Lag misschien ook aan Roadburn? Ik zou anders wel een tripje gemaakt hebben (en ik denk meerderen die nu op Roadburn rondlopen) |
|
En 2 goedbezochte metalfestivals in Limburg. |
Index / Concerten |