|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
zouden ze nog bestaan?? |
|
yeps ze bestaan nog. nieuwe cd is bijna uit of is al uit. |
|
House of Secrets is wel een degelijke cd. Ik ben aan de derde luisterbeurt nu, vooral het nummer Warhead vind ik de moeite... alleen heel irritant dat de cd cover als 3D brilletje moet dienen om het boekje te lezen... |
|
How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Hehehe gefeliciteerd |
|
quote: Krijg nou wat, ik sta er ook bij, haha. Da's wel gaaf. Opmerkelijk dat zoveel mensen het fout hadden, na 5 seconden googlen had ik toch het juiste antwoord, blijkbaar. |
|
Er waren een aantal van die prijsvraag-beantwoord-sites die het verkeerde antwoord gaven. |
|
quote: beter toch? Vind het maar zielig. How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Op basis van de eerste luisterbeurt kan ik over die nieuwe zeggen: Life Of Agony voor meisjes. Als je leven dan zo kut is, jaag je dan een kogel door je kop... We don't take it, we just fake it... |
|
Gister voor het eerst gehoord. Vond het interessant, toffe vocalen, toffe ritmiek, hier ga ik meer van checken. |
|
quote:Ik had er een ceedee van, gaat erg vervelen op den duur (Sevas Tra had ik) |
|
Het verveelt mij nog niet |
|
Ik waarschuw je vast Seva Tra was overigens wel een erg mooie cd + hoes om te zien ... |
|
Ik heb alleen die cd Sevas Tra. Daarna niets meer van vernomen, totdat ik net toevallig de videoclip van Warhead zag: http://www.youtube.com/watch?v=ZI5vWZcjpRs Damn, lekker ruig nummer en een ontzettend gave clip! Inter faeces et urinam nascimur |
|
De nieuwe cd, Ascension, is gaaf! http://www.myspace.com/otep De onderste drie nummers daar zijn afkomstig van de nieuwe cd. |
|
Gelukkig heb ik smaak gekregen en heb ik saves tra verkocht ... |
|
Wordt er niet warm van. Doe me dan maar Clawfinger. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat lijkt er niet bepaald op toch? (en een flauw antwoord als 'daarom ook' wordt niet getolereerd ) |
|
Daarom ook. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat tolereer ik niet. |
|
Ik luisterde Crooked Spoons op hun myspace en dacht gelijk, hé Clawfinger. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
zooooo, die waren ooit iets beter.. |
|
Ik heb ondertussen Sevas Tra en House Of Secrets (allebei bij de Plaatboef vandaan als ik het me goed herinner), maar ik vind ze nog steeds wel tof voor de broodnodige afwisseling. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Had jij Saves Tra niet van mij gekocht? (was iig iemand van hier ..) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |