IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Xtreemmusic
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 21-10-2002 20:22 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Zijn er hier mensen die reeds iets besteld hebben via de mailorder van Xtreemmusic.com (ex-Repulse Records)? Vraag me af of ze betrouwbaarder zijn dan Repulse Records (een subliem label maar door financiele moeilijkheden nogal onbetrouwbaar, vooral op het laatste dan).

Ben geinteresseerd in de Corpse - Mortal Terror re-release ...

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 21-10-2002 20:25]

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-10-2002 20:37 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

repulse bestaat niet meer dus...

Suck my piss

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 21-10-2002 20:44 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Nee, sinds eind augustus zijn ze 'broke'. Was prachtig label volgens mij ...

Maar niet gewanhoopt, Xtreemmusic wordt min of meer door dezelfde mensen gerund. Disgorge (mex) komt trouwens binnenkort op de proppen met een nieuw album ...

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 10-12-2002 10:35 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Wel, heb nu reeds 2 keer besteld bij hen en steeds kreeg ik een snelle en goede service (ze zenden hun stuff aangetekend ook al vraag je het niet). Te vertrouwen dus.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com