|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
das niet waar, want toen mxstream in eens zo veel hoger werd, had chello in eens de actie dat alle "gedupeerde" mxstream abo's die over wilde stappen geen installatie kosten hoeften te betalen |
|
nope, het bevalt me prima, dus waarom zou ik opzeggen? @Markam ja maar dat kan er ook aan gelegen hebben dat MxStream toen iedereen de mogelijkheid gaf om op te zeggen geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door Lord Uraneck op 29-05-2002 16:08] ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
het gaat mij te langzaam vaak |
|
quote: nee die uitzondering had ik over gehoord ja, maar die vlieger gaat nu natuurlijk niet meer op denk ik Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ja goh met kabel kan je natuurlijk SOMS sneller, maar dat geldt niet voor veel delen van Nederland ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
quote: mag jij raden hoe snel ik ben met download accelerator..... |
|
quote: geen idee, vertel ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Chello heerscht nog steeds, daar kan ADSL niet aan tippen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: gvd max 60! dat is toch geen snelheid! Chello is in haarlem minstens twee keer zo snel |
|
ok, das idd snel ja, en ik heb ook gehoord dat je in hengelo some aan de 300 zit. Hier in Rotterdam ligt het echter wat lager over het algemeen als ik de Kabelverbinding van wat vrienden als uitgangspunt mag nemen ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
quote: En gemiddeld? <beetje OT> Trouwens met Linux D/L je STUK-KEN sneller dan met Windhoos98, de andere Windhoos versies weet ik niet. Ligt volgens mij aan de veel beter geschreven (en veel minder bugs hebbende) TCP-stack/networking-code. |
|
jullie kunnen toch niet aan mijn dl speeds tippen |
|
quote: nou met download acc zo'n 40 a 50 audiogalaxy 20 als ik mazzel heb en 13 normaal [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 29-05-2002 16:26] |
|
quote: en gij hebt? |
|
Tss, zeikerds ik mag blij zijn als ik boven de 1 kb/s uitkom Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Zal een beetje vreemd zijn als je niet op mag zeggen. Dat is namelijk de reden dat je opstart kosten betaald |
|
Het zou best kunnen, bij veel abonnementen teken je een contract van een jaar. Als je eerder opzegt moet je dan de kosten nog wel betalen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Juist, zo werkt dat wel vaak. Wij hebben hier ook Mxstream, en ik zie geen reden waarom je het op zou willen zeggen. |
|
quote: Pfff patser!!! Je zoekt zeker compensatie voor je kleine piemeltje of je gekrenkte ego! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-05-2002 20:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Tja, en jij zeker compensatie voor je lage download snelheid . |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik haal met DAP van een snelle server 300k, en ik heb ook Chello! Met Kazaa regelmatig 100k Met AG zo'n 15k |
|
en ik modum nog AG heeft nu een snelheid van 4475 bytes Let´s bring back the METAL |
|
Nou ik maak dankbaar gebruik van Raj's server maar als 'ie begint te pochen met d/l speeds dan moet ik wel ff wat kanttekeningen erbij plaatsen. Ik weet niet waaraan het ligt maar ik d/l vanaf Raj met gemiddeld 18K...terwijl ik op hetzelfde moment bijvoorbeeld in Denemarken rond de 55-66K haal en idem in de VS!! Ik heb de modemers bespaard, JPEG-je van 204K --> http://members.lycos.nl/mbmarduk5612/OJA.jpg |
|
Download is niet hetzelfde als upload he. En wellicht ben je niet de enige die bij Raj bezig is (daar draait bv. ook een CS- en een Unreal-server). Die wageningse kabelverbindingen zijn echt wel vet. De Utrechtse hier ook, trouwens... van het weekend 4.2 MB/sec gehaald. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |