IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Ascetic
Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 22-01-2014 18:12 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Ascetic is a musical amoeba derivative of influence stemming from the tallest branches to the deepest roots of the heavy music family tree. Currently Based in San Luis Obispo, constantly writing /recording/playing. Members vary from recording to recording and performance to performance but one is the common denominator whom aims to use this music as a means to slow the gears and get to sleep at night.


Darkwave/ postpunk. Ik ben al geruime tijd helemaal lyrisch van hun debuut 'Self Initiation'.
Heirs en Sisters Of Mercy liefhebbers kunnen hier wel wat mee.



Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 22-01-2014 21:08 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Klinkt best prima, album eens proberen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2014 21:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1


signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 22-01-2014 21:19 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ja, dit ga ik ook eens verder beluisteren.



Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 31-01-2014 0:45 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Jammer dat zaaltjes in Nederland zo ongeïnteresseerd in deze band lijken te zijn dat ik zelfs mail in gebrekkig en gehaast Nederlands terug krijg.
Iemand suggesties waar deze jongens 4 April neer te zetten?


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 31-01-2014 0:57 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2014 0:45 schreef Sisyphos het volgende:
Jammer dat zaaltjes in Nederland zo ongeïnteresseerd in deze band lijken te zijn dat ik zelfs mail in gebrekkig en gehaast Nederlands terug krijg.
Iemand suggesties waar deze jongens 4 April neer te zetten?

Of het is omdat ik gaar ben van een dag papers schrijven, maar naast de hoofdletter in april (en het wegvallen van 'heeft') is er weinig aan de hand toch? Hoewel het apart lijkt is "Waar neer te zetten" is geloof ik net zo correct als bijvoorbeeld "Wat te doen?"

Overigens, als jij de zaaltjes mailt met de vraag waar men die jongens neer kan zetten, aan wie is die geciteerde vraag dan gericht?

Wat de band betreft: dat Heirs en hun SoM-cover kan ik wel waarderen, dus zal het morgen even luisteren!

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 31-01-2014 1:01]


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 31-01-2014 1:04 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2014 0:57 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Of het is omdat ik gaar ben van een dag papers schrijven, maar naast de hoofdletter in april (en het wegvallen van 'heeft') is er weinig aan de hand toch? Hoewel het apart lijkt is "Waar neer te zetten" is geloof ik net zo correct als bijvoorbeeld "Wat te doen?"

Overigens, als jij de zaaltjes mailt met de vraag waar men die jongens neer kan zetten, aan wie is die geciteerde vraag dan gericht?

Wat de band betreft: dat Heirs en hun SoM-cover kan ik wel waarderen, dus zal het morgen even luisteren!

Je bent gaar. Dat zijn mijn gare mobieltik skills.
Zaaltjes zeggen: wij willen niet


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-01-2014 13:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2014 0:45 schreef Sisyphos het volgende:
Jammer dat zaaltjes in Nederland zo ongeïnteresseerd in deze band lijken te zijn dat ik zelfs mail in gebrekkig en gehaast Nederlands terug krijg.
Iemand suggesties waar deze jongens 4 April neer te zetten?
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2399858/1?hl=gothtronic


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 31-01-2014 13:03 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2014 1:04 schreef Sisyphos het volgende:
Je bent gaar. Dat zijn mijn gare mobieltik skills.
Zaaltjes zeggen: wij willen niet

Oh. Alles anders is nu.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-01-2014 13:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 18:12 schreef Sisyphos het volgende:
Darkwave/ postpunk. Ik ben al geruime tijd helemaal lyrisch van hun debuut 'Self Initiation'.
Heirs en Sisters Of Mercy liefhebbers kunnen hier wel wat mee.



Gast moet leren articuleren.

Muziek wel voor elkaar.


I wish I was a butterfly


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen