|
Auteur: |
|
|
Neeee, ik ben geen -r vergeten nieuwe band blijkbaar. echt goed vind ik het niet meteen... signature |
|
zoiets ja signature |
|
Op bandcamp staat het album te koop voor 666 euro. Raar. |
|
Niet eurocent? |
|
quote:Wat n raar bedrag? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: www.aastraal.bandcamp.com Nope. Ik heb hem iig al gekocht. |
|
Oh, ik ga denk ik even twee exemplaren halen! Voor het geval het in waarde gaat stijgen. |
|
quote: Jij keiharde zakenbikkel jij. |
|
Mmmm ik vermoed dat het bedrag een referentie is naar 'het getal van het beest' (uit de Bijbel), wilde gok, maar als ze erachter komen dat het getal waarschijnlijk 616 is ipv 666 gaat ie dus 50 eur zakken in waarde Echter, zodra de geruchten dat deze band connecties heeft met Heels Of Steel de underground magazines bereiken, zal de prijs sky high gaan, zekers! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wordt nochtans netjes uitgelegd: This bandcamp is just for streaming. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Or buying stuff for 666 euro |
|
quote:Krijgt de huisreli geen scene points hiervoor? Of was de grap toch een beetje te geforceerd? When your people matter, menstrual health matters |
|
Zonder dat ik 'm gelezen heb vind ik 'm toch leuk. Fusion +1. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Geforceerd was het zeker. In ieder geval het HoS erbij halen. Erover zeuren nu maakt het ook niet bepaald beter quote: Haha, rake analyse! Ik heb ook het gevoel dat het te snel is, dat nummer in Hypnos' post. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik dacht *juist* door erover te zeuren dat t dan weer leuk werd ("huisreli", "scenepoints"), maar gemixte resultaten helaas.. Shout out to my LV crew, yall know who you are, it's all good my niggah! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik dacht even te lezen Astriaal - Glories of the Nightsky |
Index / Heavy Metal |