IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Aastraal (NL atmos avantgarde black)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2014 23:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Neeee, ik ben geen -r vergeten

nieuwe band blijkbaar.

echt goed vind ik het niet meteen...

signature

Argh
Usericon van Argh
Posted 23-01-2014 23:51 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Lijkt wel alsof ik een cassettebandje versneld aan het kopiëren ben.

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2014 23:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zoiets ja

signature

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-01-2014 8:17 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Op bandcamp staat het album te koop voor 666 euro.
Raar.

Silence
Usericon van Silence
Posted 24-01-2014 9:14 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Niet eurocent?

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2014 9:15 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2014 8:17 schreef Sisyphos het volgende:
Raar.
Wat n raar bedrag?

When your people matter, menstrual health matters

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-01-2014 9:17 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2014 9:14 schreef Silence het volgende:
Niet eurocent?

www.aastraal.bandcamp.com

Nope. Ik heb hem iig al gekocht.

Silence
Usericon van Silence
Posted 24-01-2014 9:19 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Oh, ik ga denk ik even twee exemplaren halen! Voor het geval het in waarde gaat stijgen.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-01-2014 9:21 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2014 9:19 schreef Silence het volgende:
Oh, ik ga denk ik even twee exemplaren halen! Voor het geval het in waarde gaat stijgen.

Jij keiharde zakenbikkel jij.

Fusion
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2014 9:26 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Mmmm ik vermoed dat het bedrag een referentie is naar 'het getal van het beest' (uit de Bijbel), wilde gok, maar als ze erachter komen dat het getal waarschijnlijk 616 is ipv 666 gaat ie dus 50 eur zakken in waarde Echter, zodra de geruchten dat deze band connecties heeft met Heels Of Steel de underground magazines bereiken, zal de prijs sky high gaan, zekers!

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-01-2014 9:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2014 8:17 schreef Sisyphos het volgende:
Raar.

Wordt nochtans netjes uitgelegd: This bandcamp is just for streaming.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-01-2014 10:02 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2014 9:31 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wordt nochtans netjes uitgelegd: This bandcamp is just for streaming.

Or buying stuff for 666 euro

Fusion
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2014 10:50 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2014 9:26 schreef Fusion het volgende:
Mmmm ik vermoed dat het bedrag een referentie is naar 'het getal van het beest' (uit de Bijbel), wilde gok, maar als ze erachter komen dat het getal waarschijnlijk 616 is ipv 666 gaat ie dus 50 eur zakken in waarde Echter, zodra de geruchten dat deze band connecties heeft met Heels Of Steel de underground magazines bereiken, zal de prijs sky high gaan, zekers!
Krijgt de huisreli geen scene points hiervoor? Of was de grap toch een beetje te geforceerd?

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-01-2014 10:51 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Zonder dat ik 'm gelezen heb vind ik 'm toch leuk. Fusion +1.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-01-2014 10:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2014 10:50 schreef Fusion het volgende:
Krijgt de huisreli geen scene points hiervoor? Of was de grap toch een beetje te geforceerd?

Geforceerd was het zeker. In ieder geval het HoS erbij halen. Erover zeuren nu maakt het ook niet bepaald beter
quote:
Op 23 januari 2014 23:51 schreef Argh het volgende:
Lijkt wel alsof ik een cassettebandje versneld aan het kopiëren ben.

Haha, rake analyse! Ik heb ook het gevoel dat het te snel is, dat nummer in Hypnos' post.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Fusion
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2014 11:00 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2014 10:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Geforceerd was het zeker. In ieder geval het HoS erbij halen. Erover zeuren nu maakt het ook niet bepaald beter
Ik dacht *juist* door erover te zeuren dat t dan weer leuk werd ("huisreli", "scenepoints"), maar gemixte resultaten helaas..

Shout out to my LV crew, yall know who you are, it's all good my niggah!

miikja
Usericon van miikja
Posted 25-01-2014 2:30 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Ik dacht even te lezen Astriaal - Glories of the Nightsky

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com