|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het moet ook een beetje uitdagend blijven he, in dat opzicht is apart een prima teken |
|
Op de Talent Stage zullen de volgende bands spelen: Ecocide (NL old school death, winnaar Battle 4 BOA) Illusionless (NL progressive / groove metal, winnaar Metal Battle) Thin Pillow (L psychedelic 60's / 70's rock, Metropoolregio) |
|
Complete line-up + tijdschema: Main Stage: 21:15-22:30 Bolt Thrower (UK old school death) 19:30-20:30 Clan Of Xymox (DE gothic / wave) 18:00-18:50 Amenra (BE sludge) 16:35-17:20 De Raggende Manne (NL rock / punk) 15:20-16:05 Elle Bandita (NL rock / alternative / Popunie Live) 14:10-14:50 Naam (US stoner / psychedelic rock) 13:00-13:40 Black-Bone (NL classic rock / hardrock) Electronic Stage: 21:15-22:30 The DJ Producer (UK Crossbreed) 20:15-21:00 The Hard Way (NL breakcore / drum 'n bass / Popunie Live) 19:00-19:45 This Morn' Omina (BE tribal industrial) 17:45-18:30 Ambassador 21(BY digital hardcore) 16:45-17:30 FFF (NL breakcore / jungle / Popunie Live ) 15:45-16:30 Memmaker (DK cyber / EBM) Talent Stage: 14:30-15:00 Ecocide (NL old school death, winnaar Battle 4 BOA) 13:30-14:00 Illusionless (NL progressive / groove metal, winnaar Metal Battle) 12:30-13:00 Thin Pillow (L psychedelic 60's / 70's rock, Metropoolregio) Entree gratis. Terrein open 12 uur. |
|
Mooi, om een uur of acht aanwezig is tijd genoeg om eerst een paar biertjes te drinken voordat Bolt Thrower begint. |
|
Zaterdag alweer! Ben denk wel vroeg aanwezig, altijd wel goed toeven daar |
|
Ik was even vergeten dat ik dan ergens anders ben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jammer Wim, had je maar niet naar Las Vegas moeten gaan. Ik ben er vanaf De Raggende Manne. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Geen idee hoe laat ik er ben, hoop wel Amenra en Bolt Thrower mee te pakken. Maar zoals ik al zei, afhankelijk van hoe laat de wederhelft terug is van vakantie. |
|
Aanwazig. Ben er vanaf het begin. Wil Ecocide niet missen. Lekkere old school death metal gebracht door jonkies. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Helaas niet op tijd voor Amenra, maar Bolt Thrower was echt goed! Heb jaren geprobeerd ze live te zien, maar nooit gelukt. Het eerste kwartier moest ik even in het concert komen, maar het laatste uur met veel nummers van Those Once Loyal (m'n favoriet) vond ik erg gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-09-2014 0:34] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De Raggende Manne waren geweldig, de hele tent zong en schreeuwde mee. Bij het laatste nummer 'Poep In Je Hoofd', heb ik ook even flink staan schreeuwen. Amenra heb ik vanaf buiten, zittend in het gras gevolgd. Wat een muur aan geluid zeg, het is niet mijn muziek, maar ik was wel onder de indruk. Bolt Thrower kwam, zag en overwon. Zij zijn al jaren één van mijn favoriete bands en het was tof om ze weer te zien. De setlist was zeer gevarieerd en ik heb er intens van genoten. Helaas hebben ze, vanwege de curfew, geen toegiften kunnen spelen. De drukte bij de Bolt Thrower merchandise was bizar trouwens, het was trekken en duwen. Maar uiteindelijk bleef er nog genoeg over, toen ik even ging kijken toen het later rustiger was. Dus gelijk maar even een mooi Bolt Thrower shirt gescoord. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 21-09-2014 10:12] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
de sfeer zat er goed in bij Bolt Thrower, dat deed veel, toch heb ik betere shows van hen gezien. |
|
De relevante vraag is: hoe was Clan of Xymox? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
best ok |
|
Clan of Xymox was best tof inderdaad. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb het vanaf een afstand gehoord en het viel me niet tegen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Heb me prima vermaakt gisteren! De wachtrijen voor munten en eten waren idd extreem lang. Had niet het idee dat het nou zoveel drukker was als andere jaren. Eén minpuntje; ik vind dat baby's en hele jonge kinderen niet op een festival thuis horen. En dan liep de helft daarvan ook nog eens zonder gehoorbescherming rond.... Slordig ouders! |
|
Dat zie je vaak op gratis fests. Is op Occultfest ook zo. Op zich mogen ze er best zijn maar zonder gehoorbescherming vind ik inderdaad ook belachelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik wou Naam als eerste meepakken maar helaas dankzij mijn eigen onkunde alleen de laatste 10 minuten gezien. Raggende Mannen, Amenra en natuurlijk Bolt thrower waren zeker vermakelijk. Had wel wat meer willen zien van de electronic stage maar de hele schema lag daar overhoop zo ver ik heb meegekregen. Ik wou eigenlijk FFF en The Hard Way ook zien maar alleen maar teveel van This Morn' Omina kunnen zien. |
|
Eerste keertje BOA. Was wel oké. Lange rijen bij muntenkassa, bar en eettentjes was vrij irritant en kan (zelfs voor een gratis festival) beter, maar goed. Verder alleen Amenra (dat was weeral geniaal, vooral de soundcheck van Colin), Clan of Xynos (was geinig) en Bolt Thrower (deels, bus moest gehaald worden + ik vind de band verder niet veel aan, maar ze speelde aardig, op de vocals na, wat een blamage) gezien. quote: Ja klopt ja. Ik wou die ene breakcore act wel effe checken voor Bolt Thrower maar ja, dat zat er dus niet in. :') [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 22-09-2014 0:17] |
|
Tja de zang van Karl Willets is al jaren niet meer wat het geweest is, maar zonder hem is het geen Bolt Thrower. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Prima vermaakt daar alleen die rijen overal sloeg nergens op. Stonden zelf een half uur in de rij voor munten, vrienden later moesten al 3 kwartier wachten |
|
Het was druk ja, maar als er in de tent een band aan het spelen was, viel de rij reuze mee. Feit blijft dat ze volgende keer meer verkooppunten moeten neerzetten. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
als die dwaze punker niet zo graag zichzelf had bezig gehoord hadden we nog wel een toegift gehad, wat een idioot was me dat!! (kondigde Amenra aan als Amen-ma-ra) www.marchefunebre.be - doom death metal |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |