IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Veles Vorige pagina | Volgende pagina
Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 29-05-2003 21:34 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 15:05 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Nieuw materiaal komt binnenkort heb ik zojuist vernomen

Toffe gasten hee, alleen jammer dat ze kippestront black metal maken.
En waarom dragen deze mannen geen corpse-paint. Want dan ziet het er allemaal nog eviler uit.

GODLESS NORTH buy it now.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 29-05-2003 21:35 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

NSBM heeft niks met Pseudo evilheid te maken.

Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 29-05-2003 21:40 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 21:35 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
NSBM heeft niks met Pseudo evilheid te maken.

Mooie woordkeuze Pseudo evilheid.
Op 'n oogopslag lijken het nazi's, maar bij deze denk ik toch dat ze stiekum 'n cd van Iron Maiden in de kast hebben liggen.

GODLESS NORTH buy it now.

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-09-2003 22:15 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

"Night on the bare mountain" met Darken vind ik persoonlijk toch wel een van de meest gave cdees ooit!

De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-09-2003 22:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 22:15 schreef Ragnarok het volgende:
"Night on the bare mountain" met Darken vind ik persoonlijk toch wel een van de meest gave cdees ooit!

Hadden ze niet eens een originele titel kunnen bedenken?

Vind dit hele bandje maar niks alhoewel Darken en Graveland kan ik best waarderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 17-09-2003 22:18]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-09-2003 22:19 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 22:17 schreef Chelman het volgende:
Hadden ze niet eens een originele titel kunnen bedenken?

Vind dit hele bandje maar niks alhoewel Darken en Graveland kan ik best waarderen.

O ja,ik twijfel er niet aan dat ze een andere titel hadden kunnen bedenken.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-09-2003 22:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 22:19 schreef Ragnarok het volgende:
O ja,ik twijfel er niet aan dat ze een andere titel hadden kunnen bedenken.

Is deze CD trouwens wel op het stuk van Mussorgsky gebaseerd? Of hebben ze alleen dezelfde titel?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 17-09-2003 22:22]

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-09-2003 22:23 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 22:21 schreef Chelman het volgende:
Is deze CD trouwens wel op het stuk van Mussorgsky gebaseerd? Of hebben ze alleen dezelfde titel?

Het zou kunnen,maar denk het niet.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-09-2003 22:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:

Alleen dezelfde titel.
Het is een oude demo en wat latere nummers als ik het me goed herinner.

Abominabele geluids- en spelkwaliteit, gek genoeg is die oude demo van wat betere kwaliteit. Maar ik heb de CD verpatst, zeker weten doe ik het niet meer. Het is allemaal weinig verheffend.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 17-09-2003 22:24]

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-09-2003 22:26 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 22:24 schreef Dwaallicht het volgende:
gek genoeg is die oude demo van wat betere kwaliteit.

Hoe kom je daar nou bij?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-09-2003 22:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 22:26 schreef Ragnarok het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?

Door de CD een keer of twintig geluisterd te hebben ik bedoelde overigens geluidskwaliteit.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-09-2003 22:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

HOOO HOOO ik ben in de war.

Ik had alleen 'Black Hateful Metal' van Veles.

SORRY, sorry.

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-09-2003 22:30 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 22:29 schreef Dwaallicht het volgende:
HOOO HOOO ik ben in de war.

Ik had alleen 'Black Hateful Metal' van Veles.

SORRY, sorry.

Hehehe,vond het al vreemd.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-09-2003 22:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

BHM is idd de enige wat ik kende. Betekent dit dan wel dat Night On..... toch stiekem wel op Mussorgsky gebasseerd is? Dan lijkt het mij interessant om die eens te checken.

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-09-2003 22:33 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 22:31 schreef Chelman het volgende:

BHM is idd de enige wat ik kende. Betekent dit dan wel dat Night On..... toch stiekem wel op Mussorgsky gebasseerd is? Dan lijkt het mij interessant om die eens te checken.

Het lijkt me sterk.
Maar pak het orgineel er wel bij.....

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-07-2004 14:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 22:31 schreef Chelman het volgende:

Mijn Pools is dan wel niet zo goed ( ). Maar ik lees er niets over in t boekje.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2005 17:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Iemand toevallig een 'Black Hateful Metal' van Veles in den aanbieding voor mij?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2005 17:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Die nieuwste Veles (the black ravens fle again) doet mij best veel denken aan oude Graveland (Thousand Swords).

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-05-2006 15:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Ik heb tegenwoordig ook het stuk van Mussorsky in huis en nee. Ik hoor in 'Night on the Bare Mountain' van Veles geen link met Mussorsky.
Ik neem aan dat je de Marduk bewerking wel kent?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2008 18:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Even tegen schenen schoppen,

black hateful metal is zooo saai!
per song 1 riff!!!

en doffer dan deze drum heb ik nog weinig gehoord die niet uit een PC kwam

signature

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2008 19:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

'Black Hatefull Metal' is juist hun beste werk. Wel een kut productie, maar zeker sterke songs.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-12-2009 16:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand geïnteresseerd in deze?

signature

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 05-12-2009 20:44 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2009 16:50 schreef Hypnos het volgende:
iemand geïnteresseerd in deze?

Wat moet dat gaan kosten?

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-12-2009 15:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2009 20:44 schreef Verval het volgende:
Wat moet dat gaan kosten?

oh, 10 inclusief verzend

of een ruil

signature

Son of Sam
Usericon van Son of Sam
Posted 04-08-2010 17:31 by Son of Sam Wijzig reactieProfiel van Son of SamQuote dit bericht

Te koop:

Veles - Night on the Bare Mountain - No Colours Records 005 1995

Reactie met goed bod naar: shirtstekoop at hotmail dot com

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com