|
Auteur: |
|
|
De Nederlands Metal Battle dus (Niet hetzelfde als Metal Battle Alliance 2014.) Voorverkoop: € 6,50 Avondkassa: € 6,50 Deuren open: 20:00 uur Aanvang: 20:30 uur De Metal Battle is een landelijke strijd tussen underground metal bands uit heel Nederland. Voor elke provincie zal een voorronde gehouden worden voor de Metal Battle. Op 31 januari is de voorronde van Overijssel in Atak. De deelnemende bands zijn Distillator, Abrupt Demise, Maggies Bookshop en Deadly Alliance. http://www.atak.nl/agenda/86297/voorronde/metal-battle Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Geen Faces of Caïn? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Distillator |
|
zal er zijn ook om mensen lastig te vallen of ze misschien bij mijn band willen. :# |
|
Top feestje geweest! Ook weer goede contacten aangeknoopt met promotors in Duitsland. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ik vond jullie zeker vermakelijk. Al was ik uiteindelijk wel met de jury eens. De beste maar dan ook zeker de saaiste band won. |
|
Nou, het minpuntje: headbangen.... Dat ga ik niet meer doen... Daar is mijn nek al te beschadigd voor. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 03-02-2014 11:44] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Index / Concerten |