|
Auteur: |
|
|
Inderdaad zeer fijn. Mooi die violen ook. |
|
Muzikaal een uitstekende plaat (net als die vorige) maar die zang verpest een hoop voor mij. |
|
quote: Ik hoorde die zang voor het eerst tijdens God Bless Our Dead Marines op Horses in the sky. Het was even kromme tenen hebben, maar na een tijdje vond ik het fantastisch. |
|
Deze band lang aan me voorbij laten gaan, omdat ik hoorde dat het een soort Godspeed You! Black Emperor was met (niet al te fantastsiche) vocals. Deze nieuwe toch eens opgezocht en al een 5-tal luistbeurten gegeven en ondanks dat ik de zang niet direct een meerwaarde vond, weet ik het ondertussen steeds meer te waarderen. Muzikaal om van te smullen. Toch ooit eens ouder werk ervan opzoeken. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 28-01-2014 0:08] |
|
Ik vind de nieuwe wat tegenvallen na een eerste luisterbeurt en dan vooral door de eerste helft met hardere nummers. Niettemin een geniale band. Live één van mijn favoriete acts. Altijd kippevel momenten. De oudere albums zijn zeker de moeite om uit te checken. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Ik ben ook vooral bekend met het oude werk. Movie (Never Made) is het meest emotionele nr dat ik ooit heb gehoord ... hoe de hazen lopen ... |
|
Vanavond! Paradiso! |
|
Riant. Geniet ervan! |
|
Je bent The Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La Band With Choir vergeten in het topictitel. |
|
Niet zozeer vergeten, ZM laat gewoon geen langere topictitels toe Het was een mooie show gister! Heel het nieuwe album passeerde de revue, inclusief een nieuw nieuw nummer - wat geloof ik nog niet helemaal rond was. Waarom de man met baard ons maar geprikkeld bleef vragen of we nog vragen hadden blijft me een raadsel. Wellicht dat het met een politiek streven te maken heeft. |
Index / Muziek algemeen |