|
Auteur: |
|
|
Damn, een thrash avond! Ook alweer zo lekker. Erg benieuwd naar die hele plaat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zo eens checken, na Slutvomit. Infernö, ja, heb ik ook nog ergens een plaat van liggen. "Utter Hell". Wellicht weer eens draaien; net als Nocturnal Breed. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hoor dan! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Deze stond nog op de aanschaflijst en is nu dan eindelijk aangekocht. Festivals hebben trouwens enorm over deze band staan slapen. Nooit ergens iets van een optreden aangekondigd zien staan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
volgens mij speelt de band sws niet echt veel [Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 08-11-2019 13:27] |
Index / Heavy Metal |