|
Auteur: |
|
|
Hookworms \o/ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ken maar weinig van de line up, desalniettemin lijkt mij dit erg leuk. Euhm was jij hier al eerder geweest mike? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Eerste keer dat het wordt georganiseerd in Nederland. Past niet heel goed in de agenda, maar toch maar een ticket aangeschaft. Waanzinnige line-up, nu al. You have time. You are doing fine. |
|
meteen al een early bird kaartje gehaald toen ik er achter kwam dat dit er aan kwam, ondanks de nog maar half aangekondigde festival van Disabuse in Enschede. |
|
Ja, present! Komen nog zes, zeven bands bij, of iets dergelijks? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Dit wordt cool. You have time. You are doing fine. |
|
Duidelijk. Wordt ook een intens dagje, morgen. Wil vanaf The Oscillation (20:45) tot en met Gnod (afgelopen om 02:30) alle bands zien. Zaterdag wat minder dingen op de must-see lijst. Jammer van de Shjips / TotS, Hookworms / Gnod en Föllakzoid / The Cosmic Dead clashes. Wel véél zin in, zeg. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Maak daar morgen nog maar een uurtje eerder van. Van alle bands zie ik het meest uit naar Terminal Cheesecake. You have time. You are doing fine. |
|
Ja, is dat vet? Ik ga het even draaien. EDIT: Ja, tof. Kijkje nemen. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 05-06-2014 13:22] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Schijnt live totale chaos te zijn, met tegenwoordig ook Gnod-lui in de gelederen. You have time. You are doing fine. |
Index / Concerten |