|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zit nu naar forlorn te luisteren, klinkt goed maar wtf heb je met de bitrate gedaan? schiet van 320 naar 160 en alles er tussenin My madness, my sadness |
|
Hahahahaha... dat noemen ze nou VBR (variable bit rate) Krijg je over t algemeen betere kwaliteit mee dan met CBR (constant...) Zenial |
|
Kan de demo Victim of his frustration er ook op? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-10-2002 15:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ome Roon?! Is dat toevallig Ronald Kools? Hier André de Heus uit Veenendaal! Als je me nog kent... mail me ff. rottingdree@planet.nl |
|
Dat ben ik ja... en ik ken jou ook nog wel. Check je mail zo maar ff. Mutilator: ik zal Hout ff activeren dat ie die ook ff upload! Kan wel ff duren... [Dit bericht is gewijzigd door Ome Roon op 30-10-2002 0:02] "Metal is dood" |
|
quote: Dank voor de poging The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: LoL! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 30-10-2002 9:26] |
|
Hout gaat me een FTP accountje geven (ooit). Ik laat wel ff weten wanneer ie online staat. "Metal is dood" |
|
Zowaar... hij heeft het nog gedaan ook! Zie http://hout.com/evisceration/ voor alle demo's. Tzt. zal hier ook de Evisceration site komen te staan (puur voor het nageslacht ) incl. de opnames van de Effigy CD en evt. nog de Bear The Pain opname die we maakten in Amsterdam. "Metal is dood" |
|
quote: WOW! TE GEK! En nog hypersnel ook! Zoals ik al poste is Bare the pain mijn favo tune; melodietje is jaren blijven hangen dus alles wat ernaar riekt: GRAAG! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hompaa hompaa hompaa... Nou, echt super is die opname niet. De neef van Hout studeerde op de SAE en had ons als project gekozen. We hadden 3 uur de tijd om de boel op te bouwen en in te spelen en uiteraard gaat op dat moment de drummer door z'n drumvel. Nieuw vel gehaald, knapt er bij het aandraaien een boutje af. Uiteindelijk is het allemaal met plakband aan elkaar gezet en hebben we de opname kunnen maken, maar echt super is het niet geworden. Maar misschien leuk om te hebben. "Metal is dood" |
|
quote: Maakt niet uit; ik spaar bootlegs dus ben wel wat gewend. Verander wel ff 'Bear the pain' songtitel op de site The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Uhm... die vat ik niet helemaal. "Metal is dood" |
|
quote: Schrijffout toch? Nu begin ik te twijfelen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
"Bear" bedoel je? Nou, pak maar es een woordenboek dan... volgens de Collins Cobuild Dictionary (Engels - Engels, nog over van m'n avonturen op de universiteit) is er weinig mis mee. "Metal is dood" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |