|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hoe vinden jullie die? en wat vinden jullie het beste nummer? |
|
Heb em niet gekocht, en zal dat waarschijnlijk ook niet doen, dus ik weet het niet... Het derde? |
|
Alleen de tweede volledig geluisterd, dus die maar |
|
(Nog) Niet gehoord... ben geen COF fan dus ik zal vast niet al te enthousiast zijn. Dead things grow from deep inside... |
|
Ze hadden hem beter niet uit kunnen brengen ... de CD is niet slecht maar ook niet geweldig ... er zitten namelijk ook totaal geen uitschieters tussen. Ze hadden er nog een paar nummers bij moeten schrijven en die oude nummers weg moeten laten. Ik denk dat het dan een veel betere/originelere cd zou zijn. |
|
Niet meer de band die er boven komt. Geen slechte zooi, maar niks blijf hangen, wat toch HET teken is van een goed nummer. Cradle herhaalt zichzelf te veel, het probleem wat was ingezet tijdens "Cruelty..." http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Bitter Suites etc.. voegt gewoon totaal niks toe aan Cradle.... Totaal overbodige release en met name de opnieuw uitgebrachte nummers doen terugvelangen naar vroegertijden.... |
|
Ik vindt het wel een goeie CD jammar alleen dat ze alles de hele tijd coveren.. Ik gooi dit topic trouwens naar het metaal forum. |
|
ow sorry |
|
suicide and other comforts vind ik de mooiste song. de remakes vind ik overbodig want ik denk dat de originele beter klinken. In perplexed dementia, where sanity is my vanity |
|
Ik heb 'm net gedownload, en ik moet zeggen dat het een vet album is, ondanks de remakes van sommige nummers. en dan heb ik nog gelijk een vraag voor degene die dat album hebben beluisterd; Wat zegt dat meisje in "Dinner at Deviant's Palace" ? Ik versta het nouwelijks, maar ik vind de sfeer van dat "nummer" extreem! Gewoon zo misterieus en spookig! als iemand weet wat dat mens zegt, vertel het dan ffies! greetz Creepieboy MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
...en er is alweer een nieuw (dubbel)album in de maak.Het is gepland voor januari volgend jaar... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik vind hem echt weer TOP Vooral 'Born in A Burial Gown' is gewoon lekker... ouderwets en toch nieuwerwets... Cradle of Filth is echt op topniveau! Ik vind het echt heel jammer dat Robin eruit is... Want nu krijg je opeens zo'n hele andere gozer!. Maar ja, je doet er niks aan . Ik vind ook 'Suicide and other Comforts' erg mooi, de intro vooral, ik vind alle nieuwe nummers eigenlijk mooi!!! De covers vind ik wat minder maar ach... (behalve 'The Black Goddess Risses 2' die vind ik wel vet ! Maar Cradle of Filth is gewoon geweldig!!! En ik vind het nog beter dat ze over een half jaar WEER een cd uitbrengen!!! Kijk, zo hou je je Fans ! CRADLE OF FILTH RULES!!! [Dit bericht is gewijzigd door Albert Filth op 24-07-2001 22:11] |
|
'kweet niet of je het doorhad, maar je viel in de herhaling... Forward into the light, forward into infinity! |
|
wow, dat was volgens mij het bericht met de meeste smilies die ik ooit gezien heb MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
nee hoor moet je mar eens kijken bij het topic: tom green (op mtv) en dan mijn reply, maar dit was mijn eerste post dus alles ff uitbroberen |
|
quote: Moet je het volgende topic maar eens bekijken http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=64 |
|
DAMN!! Dát zijn de meeste smilies die ik ooit heb gezien in posts!! shit MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Je moet er maar zin in hebbe Wil er iemand ook nog even die nieuwe smilies doen (zelf natuurlijk geen zin) |
|
quote: Ik vind de nieuwe cradle wel aardig, maar ik had er toch wat meer van verwacht.Mijn favoriete nummer is Suicide and Other Comforts |
|
Wat? Is Robin weg? Waarom weet ik dat niet? |
|
Sorry, ze zijn blijkbaar vergeten het aan jou te vragen |
|
Wat gemeen... Dead things grow from deep inside... |
|
Ja die stoute dani toch |
|
quote: kijk jij nooit op de hoofdpagina Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |