|
Auteur: |
|
|
zo 09 maart 2014 Hypothermia (SWE) + Svarti Loghin (SWE) + Lubbert Das Excl NL Show depressive black metal Cafe open: 19:00 uur | Entree: € 12 | Voorverkoop: € 10 | Tickets kopen Hypothermia: https://www.facebook.com/Vemodsorkestern Svarti Loghin: https://www.facebook.com/pages/Svarti-Loghin-official/241251009285003?fref=ts Lubbert Das: http://lubbertdas.bandcamp.com https://www.facebook.com/events/604158746304431/ |
|
BLOED ZAL VLOEIEN! |
|
quote: Is bier ook goed? |
|
Hoe meer bier je drinkt, hoe beter je bloed vloeit! |
|
wss aanwezig. |
|
quote: Ik denk ik ook. |
|
quote:Sargeist ga ik wel checken. Met Acherontas (helaas) verplichtingen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Idem, wat Sargeist betreft! Acherontas weet ik nog niet zeker. |
|
DE WILLEMEEN METAL MAANDKAART Voor 25 euro verkopen we tickets waarmee je naar alle onderstaande shows kan: za 01 maart Acherontas (GR) + Infinity (LP release) + Heretic (special set BMHC) + Veneror (IT) vr 07 maart Vidunder (SWE) + Raw Flower zo 09 maart Hypothermia (SWE) + Svarti Loghin (SWE) + Lubbert Das Excl NL Show zo 23 maart Nightbringer (Usa) + Sargeist (Fin) + Pseudogod (Rus) + IrkallIian Oracle (Swe) ExcL NL Show do 27 maart Necrowretch (FR) + Morbus Chron (SWE) + Bones (BE) + Impalement Excl NL Show vr 28 maart 2014 Grindfeast presents: Emeth (, Misophonia +1 LET OP! *Bewaar je ticket je krijgt hem aan de kassa terug je ticket is 1x per show geldig als entree bewijs. Let op wanneer je de “”METAL MAANDKAART”” koopt via Primera bewaar je ticket goed! deze zijn niet meer te achterhalen bij verlies. *Mocht je al een ticket van 1 van de show gekocht hebben en je wilt overstappen op de “”METAL MAANDKAART”” stuur dan voor 22 Februari een mailtje naar publiciteit@willemeen.nl dan wisselen we hem om. |
|
Dit ga ik wel bezoeken denk ik. Eindelijk is Hypothermia eens wat dichter bij huis. |
|
Even een schop, omdat ik het zelf bijna vergeten was. Vanavond dus. |
|
Gisteren naar Hexis-show geweest en nu nog maar thuis van ander feestje, dus het zal vanavond helaas niet worden, had het nochtans al half voorzien... Enjoy! |
|
Kut, dacht dat t volgende week was.. Hoe was het? |
|
De nieuwe tape was dus niet bij het concert (of deze tour), ondanks aanvankelijk aangekondigd door de band zelf, heb ik vernomen van een aanwezige? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Kom je a.s. vrijdag naar Mag. 4? Een vriend van me speelt bij Hypothermia en komt ook, als je wil kan ik hem wel vragen of hij er een extra voor jou kan meebrengen. Als die intussen beschikbaar is, uiteraard. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Geloof niet dat Mythics gaat, maar aangezien ik hem met enige regelmaat zie zou je, als ze inderdaad beschikbaar zijn, een exemplaar aan mij mee kunnen geven. Ik wil je de kosten best voorschieten, Mythics. |
|
quote: Dat is Hans Cools? Ik heb geen idee wat Mag. 4 is maar ben dan nog bij mijn vriendin denk ik. Echter, mocht je een exemplaar kunnen regelen dan kan ik die gewoon betalen plus de verzending natuurlijk. Overigens, Altare Productions heeft een 3 CD Ostots compilatie uit onder andere. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Jep. Ik zal het hem morgen eens vragen. Als hij er een kan meebrengen tegen dan (al vrees ik daar wel een beetje voor als ze er nu nog geen mee hadden), dan kan ik die wel aan Haeresiarch Sr. meegeven inderdaad. En Magasin 4 is een behoorlijk grote concertzaal in Brussel waar de laatste jaren veel interessants plaatsvindt, ken je die niet? Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Nope, niet bekend mee. Ik ga eigenlijk erg weinig naar concerten, vandaar I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Hypothermia en Svarti Loghin waren beiden zeker de moeite. Werd er wel in meegezogen grotendeels. Gelukkig ook weinig akoestisch spul. Had enkel het idee dat er maar weinig aandacht was voor de muziek terwijl de bands bezig waren, beetje jammer. |
|
Mythics: de tapes waren blijkbaar een paar dagen te laat geleverd en waren daardoor niet mee op tour. Ze liggen nog in Zweden, dus Hans heeft er zelf ook nog geen. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Buh, had 'm sowieso niet mee kunnen nemen voor 'm want we gaan helaas niet meer vrijdag... |
Index / Concerten |