IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : za 24-5 | Devious (Farewell show) met Deifecation & Extreem Eczeem | Metropool, Hengelo
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-02-2014 10:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Farewell show?

Ja, that’s it, over & out. Devious stopt ermee. Na 13 jaar, 4 platen en drie videoclips komt er een einde aan deze twentse metaltrots voordat er verschijnselen van metaalmoeheid om de hoek komen kijken. Want uitgaan als een nachtkaars is er voor de Hengelose metal-veteranen niet bij. De band zal daarom nog één keer in volle glorie aantreden. Dus wil je onderstaande Devious klassieker nog een keer live horen dan is 24 mei je laatste kans!

Welke special guests dan?
Nou dat zijn er nogal wat. Zo ongeveer iedereen die in het roemruchte 13 jarige bestaan van de band heeft meegespeeld geeft acte de présence deze avond. Daarnaast een verrassend voorprogramma dat we nog even geheim houden maar die monden van verbazing wijd open zal sperren. Ook de bezetting die verantwoordelijk is voor de indrukwekkende onderstaande clip is van de (gitaar)partij.

Bruut!
Dat is het zeker. Devious viert zijn einde op gepaste en dus oorverdovende wijze. Draag je metal een warm hart toe dan ben je erbij. Voor de hele snelle beslissers en de fans die het niet willen missen nog een mooie early bird korting ook. Wat wil een mens nog meer? Niks toch? Ja een reünie misschien maar daar lullen we dan over een jaartje of tien wel over!

Tickets vvk: € 7.50
Tickets kassa: € 10.00
Tickets CJP: € 7.50
Locatie: Het Paradijs
Zaal open: 19:00
Aanvang: 19:30

https://www.facebook.com/events/773888102640894/?fref=ts
http://metropool.nl/agenda/devious-farewell-show


I wish I was a butterfly


Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 06-02-2014 12:15 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Extreem Eczeem, dat is lang geleden... Geen idee dat die nog bestonden


No Pain, No Gain


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-02-2014 12:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Voor zover ik weet: Extreem Eczeem en Deifecation bestaan beiden niet meer


I wish I was a butterfly


Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 06-02-2014 12:25 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Dit gaat way back, denk een jaartje of 9 a 10 aangezien ik toen frontman was van de onderste bende...



No Pain, No Gain


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-02-2014 12:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja goede eind jaren '90/begin jaren '00 vibe hier!


I wish I was a butterfly


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 07-02-2014 0:32 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Prijs in euro's al. Niet te nostalgisch worden



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-02-2014 0:43 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2014 12:25 schreef Metal Spiderman het volgende:
Dit gaat way back, denk een jaartje of 9 a 10 aangezien ik toen frontman was van de onderste bende...




Gezien het feit dat er nergens iets over te vinden is kan ik ervan uit gaan dat deze 'muziek' van eenzelfde niveau als je gemiddelde review is?


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 07-02-2014 0:47 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2014 0:43 schreef Mythics het volgende:
Gezien het feit dat er nergens iets over te vinden is kan ik ervan uit gaan dat deze 'muziek' van eenzelfde niveau als je gemiddelde review is?

Of het lijkt op jouw muziek, die is evenmin te vinden.


Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 09-02-2014 13:19 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2014 0:43 schreef Mythics het volgende:
Gezien het feit dat er nergens iets over te vinden is kan ik ervan uit gaan dat deze 'muziek' van eenzelfde niveau als je gemiddelde review is?



Die eeuwige jaloezie altijd, ik zou bijna bidden dat je er een keer overheen komt...


No Pain, No Gain


BVT
Usericon van BVT
Posted 24-05-2014 13:14 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Vanavond!



Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen