|
Auteur: |
|
|
Voor de liefhebber. http://www.tivoli.nl/agenda/3977/Megadeth?utm_source=tivoli-nb&utm_medium=e-mail&utm_campaign=06-02-2014 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
He, waarom niet ook eigenlijk Wie weet... When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik pak ze wel even mee op het minst gewaardeerde festival op ZM. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En stiekem ook een erg gezellig festival! Megadeth inmiddels vaak genoeg gezien. Daar hoef ik niet voor naar Tivoli. |
|
De spanning stijgt... welk festival hebben we t over? When your people matter, menstrual health matters |
|
Occultfest? Boeiender |
|
quote: |
|
XXL heeft het zonder twijfel over Into the grave: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3375118/1?hl=waldrock The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Deze link lijkt mij logischer, maar goed. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4061444 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Scheelt ook weer 22,50 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Als je met je vriendin gaat zelfs al snel 100 euro als je consumpties en vervoer / parkeren mee rekent. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sorry, maar als dit soort setlisten gespeeld gaan worden: Hangar 18 Wake Up Dead In My Darkest Hour Set the World Afire Sweating Bullets Devil's Island She-Wolf Kingmaker Trust Tornado of Souls Symphony of Destruction Peace Sells Rattlehead Holy Wars... The Punishment Due Silent Scorn en t geluid goed is, en Dave bij stem is... dan ga ik denk ik zo ontzettend hard uit mijn plaat. Ik krijg nu al kippenvel When your people matter, menstrual health matters |
|
Vorig jaar in de Oosterpoort was het erg goed. Wel erg statisch en op de auto-pilot, maar strak gespeeld en Dave was goed bij stem. |
|
*kwijl* de emotie enzo leg ik er zelf wel bij in When your people matter, menstrual health matters |
|
Daar was ik ook bij... setlist was om te janken, evenals het zaalgeluid. Veel nieuwe nummers maar niet de knallers zoals Sleepwalker of Kick The Chair. Openen met Trust en dan later ook nog A Tout Le Monde spelen Eigenlijk was er maar één levendig moment tijdens die show en dat was tijdens de (eeuwige) afsluiter Holy Wars... ouch! Ik zie ze komende zomer waarschijnlijk twee keer, hopelijk met de setlist die Fusion poste (nog zo'n Groningen setlist trek ik niet meer namelijk)... zit precies halverwege de set een mooi moment om even bier te halen zonder dat je wat boeiends mist. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Index / Concerten |