IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 13/05: Taake + Aeternus @ 013, Tilburg Vorige pagina
mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 11-02-2014 23:57 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2014 19:00 schreef Metal Spiderman het volgende:
Laatste keer dat ik Aeternus zag was met 1349 (werd vervangen door Panchrysia geloof ik) en Red Harvest in de Baroeg in november 2003, toen was het een sterk optreden


Hey, daar was ik ook (Belgische show wel), toen was Aeternus inderdaad echt verpletterend! Red Harvest ook leren kennen die avond, daarna ineens hun hele discografie aangeschaft...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-02-2014 23:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hehe, die zag ik in Gent, een hoodie van Red Harvest gekocht met oranje opdruk

Aeternus was er ook (denk ik)

halfweg moest die zanger kotsen of zo, liep gewoon door het publiek en kwam terug


signature


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 12-02-2014 0:14 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2014 23:59 schreef Hypnos het volgende:
hehe, die zag ik in Gent, een hoodie van Red Harvest gekocht met oranje opdruk

Aeternus was er ook (denk ik)

halfweg moest die zanger kotsen of zo, liep gewoon door het publiek en kwam terug


Kotzen ist KVLT!

[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 12-02-2014 0:15]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-02-2014 11:36 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 februari 2014 22:17 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Het is live vaak erg sterk ja, maar aangezien ik die week in mei al een hoop gebrek aan tijd in de planning heb staan ben ik toch afwezig.
Live zijn het clowns van de bovenste richel.
Voor zover de eerste drie full-length's iets brengen, is het luisterplezier goed verpest, wetende dat je naar downtje Hoest zit te luisteren.

Taake, Carpathian Forest, Dark Funeral, man man man, wat word ik er moe van.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 12-02-2014 14:15 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2014 23:59 schreef Hypnos het volgende:
hehe, die zag ik in Gent, een hoodie van Red Harvest gekocht met oranje opdruk

Aeternus was er ook (denk ik)

halfweg moest die zanger kotsen of zo, liep gewoon door het publiek en kwam terug


10j terug ong? Herrinner me ook nog zoiets...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-05-2014 12:58 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Welke ZM'ers kom ik tegen vanavond?


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 13-05-2014 14:39 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

mij


Bla


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen