IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Metalbeurs Maastricht zaterdag 26 oktober
Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 22-10-2002 11:09 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

deze zaterdag is het metalbeurs in maastricht dus en voor de geïnteresseerden staan we er ook met een standje waar je enkel cd's , t-shirts etc.. van belgische groepen kan kopen. o.a.: Axamenta, Oceans of Sadness, Ashmolean, Panchrysia, Keltgar, Disown....

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-10-2002 11:11 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik wilde daar wel komen kijken ja. Hoe laat gaat die open eigenlijk? Ik moet wel werken tot 14.00 uur .

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-10-2002 11:12 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Als je cd's en TS van Burzum vindt,breng maar mee naar Roeselare;ik moet daar om 18u aan de toog staan om ZM-ertjes te zien

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 22-10-2002 11:12 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

gaat open om 12.00 uur geloof ik tot 17.30 ten laatste denk ik want daartegen moeten we al opruimen

[Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 22-10-2002 11:13]

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-10-2002 11:14 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Shit...

*reken* Als ik in de trein eet en zo en me niet douche , dan kan ik om half 4 op station Maastricht zijn...

Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 22-10-2002 12:46 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Hé wa in mestreeeeeeech? Tis toch niet mogelijk!! *Geintresseerd* Mam's op sleeptouw nemen LOL.

Eh waar in maastricht??? MECC (leek me wat te groot eigenlijk)?

[Dit bericht is gewijzigd door Argentumfeles op 22-10-2002 12:47]

Argentumfeles
Posted 22-10-2002 12:50 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Metal Market - Theater Vrijthof / Maastricht ????? Hiero???

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 22-10-2002 13:01 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

yep, that's the one, en we hebben ook nog van Suhrim bij en voor de geïnteresseerden voor de groepen: we gaan proberen om iets mee te nemen (discman, of cd speler of zo) zodat je de groepen kan beluisteren

[Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 22-10-2002 13:04]

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-10-2002 13:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Op het vrijthof? I'm there!
Ouw kloete, maan. Veer gund na Mestreeech.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-10-2002 13:33 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

gvd wist ik dit maar eerder

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-10-2002 13:33 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Zou leuk zijn, maar heb geen geld. Dus niet.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-10-2002 14:09 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Hehe, is d'r eindelik 'ns get hie in de buurt te doon! FF veur argentumdinges: in de Rock Tribune sjteit dat 't in 't theater aan 't Vriethof gehoute wurd. D'r i auch Limburgian Metalfest in Diepenbeek (net euver de grens in 't Belsj), lestige keuze

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-10-2002 14:12]

Argentumfeles
Posted 22-10-2002 15:24 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2002 13:29 schreef Heiden het volgende:
Op het vrijthof? I'm there!
Ouw kloete, maan. Veer gund na Mestreeech.

Wahahaha! GO LIMBO!

Argentumfeles
Posted 22-10-2002 15:26 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2002 14:09 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Hehe, is d'r eindelik 'ns get hie in de buurt te doon! FF veur argentumdinges: in de Rock Tribune sjteit dat 't in 't theater aan 't Vriethof gehoute wurd. D'r i auch Limburgian Metalfest in Diepenbeek (net euver de grens in 't Belsj), lestige keuze

Ok in me zeer gebrekkig dialect:
Das wahl joamer dan. Iech kan diech vertille was se dan gemist han. En idd waar, eindelik get te doan in t deepe zuide.

Oi, ben ik een neplimburger.

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-10-2002 15:30 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Waarom moet dat nouw weer aan de andere kant van de wereld.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Argentumfeles
Posted 22-10-2002 15:37 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Haha, wat zullen de mensen opkijken om opeens meer dan een enkeling metalheads zien rond te lopen daaro. Weet je wel hoe weinig je dat hier (en vooral maastricht) ziet? Ik vraag me altijd af waar ze zich verstoppen...

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 24-10-2002 5:24 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 26-10-2002 19:55 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

En wat hebben we gekocht?
Ik zelf 12 CD's: HammerFall (live), Crematory (live), The Gathering, Gary Moore, The Gathering, Sammy Hagar en de rest CD'tjes van 1 euro waarvan ik de bands niet ken

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 28-10-2002 9:32 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

voor Gunman:zie je wel dat dat de 26e was???
En,Mordheim,hoe was't?Bang your brain was MEGA!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-10-2002 9:33 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 9:32 schreef IceQueen het volgende:
voor Gunman:zie je wel dat dat de 26e was???
En,Mordheim,hoe was't?Bang your brain was MEGA!!!

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 28-10-2002 9:34 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 9:33 schreef Gunman het volgende:

Vrouwen hebben meestal gelijk

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-10-2002 14:50 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Het was wel vet..

Heb gesigneerd Iron Maiden picture lp opgeduikeld , en een paar albums:

Destruction - Sentence of Death/Infernal Overkill
Sodom - Tapping the Vein
Tool - Opiate
Napalm Death promo - Order of the Leech
MotorheadAche (Metallica en Lemmy samen + poster)

Drie AC/DC lp's (If you want blood, High Voltage, Highway to Hell)

AC/DC - No Bull (live in Madrid video + poster)

Was dus wel 'n productief dagje

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com