|
Auteur: |
|
|
Geen opgenomen materiaal etc., helaas Oh, en dat was een werknaam voor de band, als we wel tot een release waren gekomen had die het niet gered denk ik [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-02-2014 17:26] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Heej, hij's terug. :v If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
p30p` Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ook geen moeilijke studiorehearsals? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Die misschien wel, ja! Zal eens kijken of ik nog wat kan vinden. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ruik een nieuwe KPR-release! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
p30p Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Een van de twee werknamen zelfs! As/And It Rains quote: Hoera voor GMail, er zijn er al 4 boven water! Even luisteren hoe het is, hehehe... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mooi was die tijd. "Huh?" "Ow, dat is de opname van de test die afspeelde tijdens de andere opname." "Biertje?" |
|
quote: Zo gingen die dingen Blijft wel wonderlijk, hoe die testopname er doorheen kwam... Tof om terug te horen! Even een dealtje met BUMA/Stemra sluiten. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Index / Heavy Metal |