|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Diabolical Masquerade - Nightwork |
|
signature |
|
Selim Lemouchi & His Enemies - Mens Animus Corpus |
|
Burzum - Hvis Lyset Tar Oss Faustian Spirit of the Earth |
|
Elbow - The Take Off And Landing Of Everything |
|
Opeth - Hessian Peel |
|
Ulver - Teachings in Silence |
|
1349 - Beyond The Apocalypse Faustian Spirit of the Earth |
|
Adam Hurst - Elegy |
|
Ulver - The Norwegian National Opera DVD |
|
quote: NP: Galgeras - Uwer ter Ere |
|
Gehenna - Malice |
|
quote: We gaan verder op de ingeslagen weg! NP: Fluisterwoud - Een Sinister Schouwspel --> een oude CD opgedoken met allemaal early 2000 BM mp3's, pre-externe harde schijf of cloud tijden |
|
Kamchatka - The Search Goes On |
|
Nothing - Guilty of Everything |
|
quote: Nu snap ik waarom je die eruit laat. Wat is dat nu weer zeg. Welk genie is op het idee gekomen er even in het midden van de plaat drie minuten oorverdovend en uiterst storend geruis tussen te gooien? Ik was op een redelijk volume via mijn boxen aan het luisteren, ik schrok me een ongeluk. Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Drie minuten? Ik hoor alleen de laatste +/- 30 seconden overgaan in het geluid van regen, waarna dat bij het volgende nummer Wandlung weer geleidelijk in keyboards(?) en gitaar overgaat. Niets mis mee. Slechte rip misschien? [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 06-03-2014 21:59] |
|
Huh, raar. Niks mis met het bestand verder nee. Los daarvan inderdaad (zoals Sisyphos al opgemerkt had) een véél saaiere plaat dan Vigil. Zware tegenvaller. Willekeur en dictatuur! |
|
Vreemd ja. Ik hoor ook niets oorverdovends. Had ik jou niet een FLAC-rip gestuurd? Ik heb nog geen idee. Heb de nieuwe pas een keer beluisterd en vond het niet slecht. Vigil heb ik nog niet geluisterd, die zal ik binnenkort eens opzetten. NP: Whirr - Around HierIsMike moet deze luisteren, als hij dat nog niet gedaan heeft! [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 06-03-2014 22:04] |
|
Nocturnal Fear - Code Of Violence We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Esclavo tape I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik heb hem van Silence gekregen geloof ik. Vigil is echt Heb ik op cd gekocht, nu hij nog vindbaar is. NP: Gris - Il était une forêt, die ik steeds meer ga appreciëren. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Blijkbaar. Overigens liggen ruis en het geluid van regen op de meeste releases uitermate dicht bij elkaar, maar dit is wel zeldzaam beroerd en het lijkt me hoe dan ook niet de bedoeling dat het een nummer lang duurt. |
|
quote:Ik ben benieuwd. Ik weet nog niet of ik die Duitse zang wel goed trek. Nu eerst even Empyrium - Weiland. quote:Die draai ik juist bijna nooit meer, terwijl ik die eerder wel vaak geluisterd heb. Het album minstens 66 keer geluisterd, volgens Last.fm. Het gitaargeluid had alleen veel beter gekund, vind ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |