|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik dacht net hetzelfde ^^ Jammer dat ik er op deze data sowieso niet bij kan zijn Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Er komen nog twee bands bij als het goed is. Is Aborym een goede liveband trouwens? Nog nooit gezien namelijk... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Een tiental jaar terug eens in de Goudvishal gezien; met Atilla op zang. Toen wel gaaf.. |
|
ze waren wel vermakelijk op de eindhoven metal meeting. Geluid was niet perfect maar goed. De elektronische intro en outro was typisch genoeg het vetste van de hele optreden. Ik zal er misschien proberen er op de zaterdag te zijn. Alleen is dan ook nog de afscheids optreden van devious. Niet dat Root ook vaak optreed.... [Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 06-03-2014 1:56] |
|
quote: Ja, met Blacklodge, geloof ik. Daar krijgerde ik toen ook rond. Vond het toen heel erg tof, maar Aborym heeft hier verder nooit echt gigantisch veel playtime gehad. Héél lang niet meer gehoord, overigens. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Het mooie aan Aborym is, is dat hun enige nummer dat ergens overgaat non-metal is. :v If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Van die Groningen-show hebben ze onlangs een live-cd uitgebracht. Was idd met de Aborym, Corpus Christii, Blacklodge en The Chosen-tour. [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 07-03-2014 13:49] |
|
|
|
quote: + APATOR Kijk bij zo'n aankondiging gaan de mensen gewoon uit de kleren |
|
+ COUNTESS!!!! |
|
quote: Godver.... ik moet vaker op dingen gaan hopen... We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Jammer dat de bezetting vol is, anders mocht je van mij op BLASPHEMY hopen. |
|
Naast Blasphemy, mag je ook hopen op Profanatica! |
|
quote: Een special guest kan er altijd bij toch ? Lijkt mij wel vet. Kende de band eerst niet maar een maat liet me hun demo horen en ander spul. Mega hard spul ! Fan ! [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 17-04-2014 18:03] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
mag ik dan hopen op barathrum? |
|
Voor zever ik begrepen heb is de kans erg groot dat Blasphemy later dit jaar een show in NL zal doen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Als het maar niet tijdens Incubate is ofzo.. Hopelijk gewoon in de Baroeg of de W1 en met wat laaglandse vieze baggerbands in het voorprogramma! |
|
quote: Hahaha, jezus. |
|
Blasphemy en Mysticum waren beide zeer geïnteresseerd, maar zijn het uiteindelijk dit jaar toch niet geworden. Wellicht later. Het is een misschien nog wel grotere eer om Countess op Veneration te hebben! Het wordt het eerste optreden in meer dan 15 jaar. Een betere opstelling bands is mijns inziens haast niet mogelijk! |
|
Een veer in je anus voor de bezetting: Apator, Heretic en Countess = +1 Like Kudo enz. |
|
Hoor net trouwens dat Blasphemy in december in Nederland speelt. |
|
Wow..... Is dat 100 procent ZEKER ? En als dat zo is, heb je dan al info aangaande waar dit optreden plaats zal vinden en wanneer ? We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Ja dat is al zeker. Ze staan namelijk op Eindhoven metal Meeting. Zie: http://www.effenaar.nl/agenda/7860 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |