|
Auteur: |
|
|
i'Varca was een jaar of 5 geleden nog een goede uitgaansgelegenheid voor de gemiddelde metal-liefhebber, er werd in de bar goede metal gedraait en de halve liters bier waren nog goedkoop. Na verloop van tijd werd i'Varca steeds commercieler, en werd het bier duurder en er werd steeds minder metal gedraait. Nu zijn er drie zalen in i'Varca; de 'disco', de bar, en een bovenzaal. De bovenzaal is al geruime tijd niet in gebruik. Het bestuur van i'Varca wil hier verandering in brengen en vraagt aan de bezoekers van hun site via een poll wat hier mee zou moeten gebeuren. Er zijn 5 mogelijkheden waar onder andere de keuze bestaat om er een metalzaal van te maken. Dit is natuurlijk wat wij willen. Bij deze vraag ik jullie om steun: ga naar www.ivarca.nl en stem bij de poll op metalzaal. Het is een kwestie van 2 seconden, waar je menig metal-liefhebber een grote gunst bewijst. Bij voorbaat dank. |
|
Done. |
|
Done Als het wint, free beer for us ? |
|
Wel een eind uit de buurt, maar ach... Metalzaal +3 it is I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gebeurd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tuurlijk...als je langskomt |
|
ook gedaan....al zou ik als het voor hier in de buurt was nederlands talige muziek stemmen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Sja... niet dat ik er ooit zal komen, maar goed. |
|
metal reigns with 42% My madness, my sadness |
|
heb er ook maar op gestemd ook al woon ik er niet en zal ik er ook niet komen.Toch wilde ik hierbij de metalheads in de achterhoek steunen! |
|
mijn bijdrage is geleverd |
|
Welke analfabeet onderhoudt eigenlijk die website?? "i'Varca Lintelo Presenteerd!!!" I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
gedaan....metalzaal loopt Of course) op kop zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik dacht eerst dat het weer zo'n "ik promoot mijn lokale zithoek" topic was. Maar goed, ik ben niet te beroerd om ff mijn stem te geven. Als het wat duidelijker in de topic stond had ik het al veel eerder gedaan. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik begrijp ook de lol niet van Apres Ski, het is godverdomme Nederland!! DAAR SKI JE NIET! PLAT! |
|
quote: Daarom gaan ze ook eerst zoveel zuipen dat het net is alsof ze door een berglandschap lopen |
|
Done... Is hier 5 km vandaan ofzo, dus als t nou een metalzaaltje wordt kom ik dr wel es kijken (Kom uit Varsseveld) Het is nu echt zo'n 14-jarigen tent... No offence Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
gebeurt |
|
klaar No meat is sweater |
|
Irritant trouwens, die lui loggen je IP adres, dus nu kunnen mijn collegae niet eens stemmen *onschuldige blik* I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik stap morgen ook nog wel ff het computerlokaal in |
Index / Algemeen |