|
Auteur: |
|
|
Mercyful Fate Guitarist Hank Shermann Announces SHERMANN TANK! Shermann explains: “After touring with VOLBEAT for all of 2012, I decided it was time for me to start working on my first solo work. Things developed really fast and I joined forces with my good friend Marc Grabowski to handle vocals and bass! I’ve known Marc since the mid-90s and was already impressed with his potential back then. Now it’s full circle. Songwriting is full steam ahead and it really kicks hard, very hard!” “This is going to be my dream Guitar Album ever! I’m putting all my 35 years of Guitar Experience into this Album”..says Hank. http://www.shermanntank.com/ Best wel erg benieuwd. :-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ben ook benieuwd. De Sherman nummers waren toch altijd wel de beste in MF. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Terwijl een zeer generieke, vrij onintereessante soort van grunt is te horen 'vocals from the depths of hell' in beeld brengen is nu niet echt een teken van veel zelfkennis. Deze korte trailer laat me niet bepaald stuiteren van ongeduld. |
|
From the depths of hell zal wel een verwijzing naar de live from the depths of hell bootleg van mercyful fate zijn, soort geintje. Het wachten is natuurlijk op een heel nummer. Al ga ik het meeste uitkijken naar zijn solo's, denk ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nog niet een heel nummer maar het klinkt lekker bub |
|
Daarstraks had ik het Demonica album 'Demonstrous' opstaan; dit klinkt wel zo'n beetje als dat album (zelfde bassist ook), misschien met iets meer ademruimte ipv constant voor een zware groove te gaan. Druk bezig, die Shermann. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Index / Heavy Metal |