|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
De cleane zang trek ik vrij slecht, klinkt vrij zeikerig. De rest is prima te doen, op de stupide aluhoedjesteksten na dan. Ik zou me schamen als ik die in een microfoon zou moeten brullen. |
|
quote:Ik versta je niet? Heuh? quote:Ah, nu versta ik je weer When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het aluhoedjes-gehalte zit hem in vaccins die biologische wapens zijn, aliens die ons komen helpen, luxe die gecreëerd is om ons stil te houden, etc. etc. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Snap ik hoor. Het ging niet daarover. Dat laatste (van die luxe) is natuurlijk niet eens onwaar, in a way. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ja, lekker constructief dan quote: De manier waarop deze band dat beschrijft, is toch wel een tikje ridicuul. Alsof er 'powers' zijn die actief luxe in ons leven brengen om ons te controleren. Aluhoedjes tot de max. Vrijwel alle teksten van die band wijzen op dit soort materie, jammer is dat. Tuurlijk, als metafoor kan zoiets best werken enzo, maar het lijkt er meer op alsof ze het bloedjeserieus nemen allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-02-2014 11:13] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Het was n grapje AG. Omdat ie normaliter alleen maar over religie praat tegen mij. Ongea5t topoctopic quote:Ik heb de teksten niet gelezen. Dus geen idee. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ja, snap ik ondertussen. Je zou ook op hem in kunnen gaan natuurlijk quote: Ik wel, geen aanrader Muziek moet ik nog even luisteren. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Muziek is goed, geen fan van de vocalen. Ontzettend jammer dat Mike Semesky nu ook bij Intervals gaat zingen. Dat was een fantastische instrumentale band, waarom moeten ze dat veranderen? |
|
quote:Ik zou ook kunnen afwegen of een gesprek met hem binnen 2 a 3 posts weer over religie zou kunnen gaan en dan besluiten het niet te doen When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Eens!!! Erg zonde When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Gelukkig kostte het jou maar 1 post om dat voor elkaar te krijgen En zet je nou een punt achter mijn smiley? Buh Muziek is nog best leuk. (edit: mijn mening veranderde, ja ) [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-02-2014 11:28] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Nee hoor, 0 posts. Ik vroeg het me nl af voor ik poste en besloot niet inhoudelijk op m in te gaan quote:Weird?? Vast een UFO When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Jammer dat die UFO geen punt achter jouw smilies zet Alu-teksten zijn vooral nummer 1-4, 5-8 vallen nog wel mee eigenlijk. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat ik eigenlijk alleen doe is globaal scannen of er geen blasfemische rommel in staat, of NS, of andere rare dingen. Ik heb niets met alu-conspiracy-hoedjes, maar t stoort me verder niet haha. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dus je doet exact hetzelfde wat je mij altijd verwijt? Typisch weer. |
|
quote:Misschien begrijp je me dan beter, als ik me spiegel aan je infantiele gedrag. Grappig dat je denkt dat je door t plaatsen van 'typisch weer' de onwil aan mijn kant kunt plaatsen. Schattig. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vind het wel grappig dat mijn eerste post in dit topic volledig ontopic was, zonder enige sneer of flauwe opmerking en dat je op die ontopicheid geheel niet ingaat. Dus, voldoe ik eens aan jouw wens, negeer je het. |
|
Ja, en nu gaat het weer gewoon ontopic; vingerwijzen enzo mag elders Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dus jij kan gewoon als eerste volledig offtopic gaan, en als iemand anders dat doet is niet ok? Je zou eens in het faaltopic moeten posten, daar pas je perfect in thuis. |
|
quote: Het gaat erom dat het nu (al dan niet ook door mij, hoewel nergens volledig offtopic hielp niet alles mee inderdaad) begint te ontsporen hier. Ontopic graag, dat doe ik nu ook [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-02-2014 13:15] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Voor hen die denken dat dit standard djenty deathcore is, check "From Vanity to Unity" eens, is toch best echte prog hoor. Ik vind t steeds fijner worden deze band! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het is inderdaad zeker niet standaard, wat dat betreft al een verademing Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Luister t toch best vaak de laatste tijd. Als je goed naar de riffs luistert, is het toch best behoorlijk killer wat er allemaal gebeurt! When your people matter, menstrual health matters |
|
Gaat deze (one man) band nog wat uitbrengen? Mutilator? When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |