|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig! Houden we daarna een kleine ZM-meeting? Na het concert allen richting centrum voor een cafeetje? Willekeur en dictatuur! |
|
De muziek interesseert me geen bal, maar een meeting zie ik wel zitten I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tentatief in de agenda, zal wat afhangen hoe de rest van het weekend verlopen is... |
|
Niks te tentatief ಠ_ಠ Willekeur en dictatuur! |
|
Zou misschien wel handig zijn moest hier wat meer info staan. Misschien wel aanwezig, hangt af van wanneer ik in Gent toekom. |
|
Kom gewoon wat vroeger naar Gent? Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Same here... Als ik ga, is het sowieso enkel voor Negura. Wat een triestige affiche voor de rest. Plus laat ga ik het niet maken, want belangrijke vergadering maandagochtend. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Zigeunerkamp! |
|
quote: Time schedule: Negura bunget 21.15-22.30 Galadriel 20.20-21.00 Satanic assault division 19.30-20.05 Grimegod 18.45-19.15 Doors: 18.15 Damage: €10 in voorverkoop, €12 adk (bron: facebook) |
|
quote: |
|
Ik ben erbij morgen/straks! Wordt er erna nog iets gedaan? |
|
Bajaat, we kunnen iets gaan drinken samen. Een paar mensen zal ik wel herkennen en wie een groepje ziet weet dat wij het zijn. Komt goed. Ik ben te herkennen aan opgestoken krullend haar alleszins. Op de meeste concerten lopen er zo geen twintig rond ^^ [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 23-03-2014 3:05] Willekeur en dictatuur! |
|
Nu pas thuis, dus ik vrees een beetje voor vanavond... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 23-03-2014 12:51] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Oh, nvmd, misschien toch aanwezig, even uitzoeken I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Doe je goed! |
|
quote: Willekeur en dictatuur! |
|
Dat Negura Bunget is zo slecht nog niet, zelfs niet met die gigantische toeters en hippiepakjes. Goed dromerig sfeertje. Dat laatste nummer was heel sterk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Erg goed optreden van Negură Bunget inderdaad, voorprogramma was niet veel soeps maar ok |
|
quote: Surtout dat tweede was niet op over. Ik vond qua voorprogramma's 't eerste van de avond wel 't beste. Dat met die dual vocals was ook niet vet. Wel een leuke avond |
|
quote: Het eerste heb ik gemist omdat ik nog op weg was naar Gent. Blijkbaar toch iets goeds gemist dan? |
|
quote: |
|
quote: Niet echt hoor. Negura Bunget was wel 't beste van de avond (chance) |
|
quote: Zeker eens de cd OM opzoeken! En 't was leuk om nog eens oude bekenden tegen te komen |
|
Mijn plan om de voorprogramma's te skippen was licht mislukt. Galadriel was pas net begonnen als ik arriveerde. Gelukkig dan wat met volk van Alkerdeel daar in dat rokersgedeelte achterin gezeten. Negura vond ik ook tegenvallen. Is toch niet meer wat het geweest is en na een blik op metal-archives is de reden daarvoor ook redelijk duidelijk: blijkbaar sinds vorig jaar een volledig nieuwe line-up, met enkel nog de drummer als origineel lid. Na de eerste gedeeltelijke leegloop toen Dordeduh werd opgericht, vond ik het al aan kwaliteit inboeten. Nu is het op basis van die nieuwe nummers dus volledig een lost cause geworden. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |