|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik heb em in de bestelling staan! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 22-10-2002 19:06] |
|
heel spannend allemaal, maar wat boiet dat "handnumbered in blood" nou? Wordt de muziek daar beter van? |
|
Blood Red Throne heeft dat ook gedaan, en vast nog 100-den meer... Maarehh, klinkt dat ook een beetje!? |
|
geen idee, maar het klinkt igg wel lekker! |
|
quote: Je kent de band niet? Hmmm, weet je de website van die Macabre blabla Productions? |
|
wel, ik spreek mortifer eigenaar van macabre operetta productions vaak en hij is ook de man achter Hell Icon. web pagina wordt aan gewerkt |
|
Hmm.. ken ik niet.. in the vein of abruptum .. argh.. cool.. Zit wel te twijfelen om de volgende te bestellen: Antaeus - Cut Your Flesh And Worship Satan LP! $12 .. Alleen zijn de porto zo hoog vanuit USA |
|
Sja, 12 dollar is verder een normale prijs natuurlijk. Maar heeft Displeased tegenwoordig ook geen Antaeus? Of wil je persé een LP? |
|
quote: Een LP leek me wel gaaf.. Maar ik ga er geen $20 ofzo voor neerleggen (wat het met porto waarschijnlijk wel zal worden), want ik heb toch al die promo die ik toen voor 3 euro op de cd-beurs gekocht heb.. |
|
Oh ja, da's waar... |
|
quote: Hey, ik kwam laatst langs een NL-se mailorder die hem heeft, maar aangezien het niet ontopic is, moet je me maar effe MSN-en of e-mailen! |
|
aha, volgende week krijg ik een cdr te leen van de LP, effe luisteren of het goed is! [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 07-07-2003 1:57] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Correctie: Symphonia Corrumptor is geen LP maar een EP. Het is demo materiaal en de eerste full lenght LP wordt zeer ziek en donker! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
hell icon = vet en macabre operetta brengt goed spul uit. Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
bemerk ik daar enige belangenverstrengeling? Je moeder. |
|
waar he je het over? Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Dit is de site: http://www.macabreoperetta.com/ Ik heb die Hell Icon ook thuis liggen. Klinkt inderdaad wel oke, lekker ziek allemaal, maar heel erg "muziek" vind ik het niet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ben benieuwd? |
|
heb em wel es bij NV gehoord, hij best wel gaaf jah We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ja jullie maken me wel nieuwschierig hor Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Dat is ook niet de bedoeling. De vergelijking met ABRUPTUM en STALAGGH die we krijgen zegt al genoeg. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
weet ik, maar die opmerking leek me wel in mijn minireview passen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Abruptum scheet al bagger laat staan de Clonen |
|
quote: You tell 'em I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Oh nee, nog meer achterkamer duisternis en black metal wasbord ambient ziekte, aaarrrrghhh, tijd voor de zakdoekjes en het vlekkenwater, urgh urgh. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |