|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke browser ben je nu mee bezig dan? Het zou gewoon moeten werken hoor, bij mijn weten heeft de processor geen invloed op zwaremetalen.com's inlogfunctie . |
|
raar |
|
Heeft het misschien met cookies te maken ofzo. Heb je dat aangevinkt ? |
|
Komt waarschijnlijk door dat overklokken hoor.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
cookies wissen is hier de oplossing voor. |
|
Ok, maar het feit dat de internetverbinding zo vaak verbroken wordt, komt toch door die overklokking denk ik.. Brengt je netwerkkaart in de war misschien.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
INderdaad, als je niet via de multiplier maar via de FSB hebt ovegeklokt kan het zwaar mis gaan (hoewel ik zou eerder denken aan je grafische kaart. If you didn't know: Je netwerkkaart(NIC) of modem zit HOOGSTwaarschijnlijk in een PCI-slot en die MOET op 33MHz draaien. Sommige mensen o/klokken via de FSB wat dan ervoor zorgt dat FSB hoger gaat dan 33 met als gevolg dat je kaartjes op de PCI-bus erg vreemd gaan doen. Dus dit IS een mogelijkheid, tenzij je FSB goed staat en je dus hebt ge-o/c met de multiplier. |
|
nog 2 weekjes wachten en DAN: AMD XP2000+ 1024MB RAM GEFORCE4 64MB, kost een fortuin maar dan heb je ook waT! |
|
Mijn compagnon heeft ook een nieuwe PC besteld. Gewoon voor een beetje werken, internet en zo. Geen spellen. Pentium 4 1600mhz, 256mb ram, 20gig HD, CD-RW... Moet toch wel aardig zijn? |
|
quote: kreeg ik dat maar Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Dat zal het inderdaad zijn. Sommige kaarten doen al moeilijk als je FSB op 34Mhz staat. Btw. Ik heb van de week 512Mb op mijn pc er bij geprikt ... ik heb nu een TB1200Mhz met 784Mb geheugen [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 30-05-2002 22:43] |
|
quote: is dat niet een beetje overkill aan geheugen? |
|
quote:Niet als je Websphere Studio Application Developer wilt draaien . (Java ontwikkel omgeving) |
|
quote: of Silverstream (wat ik dus gebruik..) Minimaal 512MB, maar het liefts 1GB, zeker in combi met SQL-Server.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 31-05-2002 0:03] |
|
quote: ff die cookies toelaten dan maar. verrek, nou ben ik ingelogd??? terwijl ik op de vorige peecee gebruik van cookies altijd uit had staan, nou ja als het werkt. thanx [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 31-05-2002 20:57] Oud Vuil. |
|
quote: hehehe kost in pear sinten, maar dan hast ek wat No meat is sweater |
|
't blijft vreemd. ik ben nu op het net, kan in I.E. naar deze site, waarschijnlijk omdat ik cookies aan heb staan. maar na +/- 2 a 3 min kan ik klikken wat ik wil op iets, iek zie alleen dat de peecee iets verzend, maar hij krijgt nooit meer signaal terug. 't enige wat dan helpt, is de verbinding verbreken (wat lang duurt?!?) en daarna opnieuw verbinden. dan kan ik weer 2 a 3 minuten vooruit. 't lijkt wel alsof iets zegt, ho ho ho, nou'st wel weer mooi geweest qua internet. wsftp kan ik ook wel shaken weird, instellingen kloppen allemaal wel, met boekje wanadoo gedaan. dat fsp verhaal met 33mhz en 34 etc snap ik wel(een beetje) maar waar vind je dat, in de bios kan'k nix vinden. en over cpu multiplier gesproken, die staat op X 3,5 help(heel klein stemmetje) Oud Vuil. |
|
dat internet probleem heb ik dus ook gehad check mn sign raaaaagh: CASEMA ---> OVENS |
|
quote: en wat heb je gedaan dan? ik moet gewoon wwer verbinding maken om dit te posten X1000 Oud Vuil. |
|
Hmmm, ik heb de laatste tijd ook al zoiets. Als ik verbinding maak met internet kan ik niks, terwijl ik wel ingebeld ben. Als ik daarna weer opnieuw inbel is er niets meer aan de hand. |
|
quote: Casema in de oven gestopt en lekker opgepeuzelt natuurlijk. |
|
quote:Die CPU multiplier staat dan fout ... volgens mij is bij een Celeron 900 de multiplier 9 (9x100). Maar dat maakt waarschijnlijk niet uit want de multiplier is gelocked. Dus is de FSB aangepast. Die zal dan wel op 110 staan of zo. (Als je dat deelt door 3 krijg je de snelheid van de pci-bus.) |
|
quote:Dude, en ik dacht dat ik met m'n 1800+ 512RAM en geforce 3 64RAM al heel wat had is het ram wat je erin krijgt ddr of sd? I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
quote: hoe pas ik die fsb aan? want dat zal 't em wel zijn. al smachtend wacht ik op uw nobele antwoord> hellup!!! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-06-2002 21:35] Oud Vuil. |
|
ik word gek Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |