|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Je zult de underground mailorders afmoeten, want ze zijn meestal snel uitverkocht bij het label, maar niet bij de mail orders. Zo heb ik pas de demo gekocht van Sirius en Corpus Christii, die al jaaaren uitverkocht waren! |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hmm... Satans Millennium Records had er afgelopen zondag wat van staan. Het wekte trok aandacht enigzins, maar heb er verder niet naar gekeken. |
|
Ik heb die split met Chemin De Haine en volgens mij heb ik ook die mini cd (allebei mp3-formaat), maar moet ze nog luisteren. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik heb die selftitled mini gister binnen gekregen, klinkt erg goed. edit: hier staat de complete discogafie geloof ik. http://membres.lycos.fr/roswellcome/voland.html [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 26-06-2003 15:19] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: He ik ook, heb'm bij Millenium vandaan. Bevalt zeker goed edit: OK niet gister maar vorige week ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 26-06-2003 17:35] |
|
Op die mini staat echt heerlijke obscure black Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zeker! Een van de interessantere Franse bands. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Vooral de mcd is zeer sterk en dan met name het laatste nummer. Super sfeertje en ranzig als de hel. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik heb die split met Kristallnacht en Blessed in Sin. (Dankjewel Elessar ) En Seigneur Voland vind ik de enige band die de moeite waard is. EDIT: Heb die CD overigens wel op de ruillijst gezet... maar ik ben er niet helemaal zeker van of ik m wel weg doe. Moet uiteraard wel voor een interessant CD'tje. [Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 15-12-2003 21:39] |
|
heh... |
|
Die cd nu alweer weg gedaan? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Seingeur Voland is wel boeiend. heeft een onheilspellend sfeertje en muziekaal spannender dan de meeste soort genoten. Toch vind ik Frans niet echt een geschikte taal voor Black Metal.... Ps. Gangrad: de tijd is vandaag helaas niet aan mijn zijde.... morgen (woensdag) wel weer dus als je dan langs kunt komen zou voor mij beter uitkomen.... en je moet je mailbox eens legen want ik kan je niet bereiken. ~ We are a virus with shoes |
|
Ik ken niks van deze band, maar twijfel of ik een cd van hun zal kopen of niet. Op wat voor soort bands lijkt deze band? [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 20-04-2004 17:43] |
|
Weet zo 1,2,3 niet waarmee het te vergelijken valt maar het heerscht wel als de tering. |
|
Aha, oke, dan probeer ik het maar, zo duur is het ook niet. |
|
quote: Gewoon doen het is een prachtband. Het is niet origineel of uniek maar de sfeer is pikzwart en de zang zeer extreem. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hamster je hebt mail. |
|
quote: Bedankt |
|
Zijn het niet van die rechtse stouterds? Ik heb de MINI CD en schaam me diep om te moeten toegeven dat het best een heerschend MCD is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
maar dit zijn dus de lui die niet mochten optreden? hebben ze ook een website? edit: die in het begin staat doet het niet) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-04-2004 21:53] |
|
Rechts denk ik wel... maar NS? |
|
quote: Ooit in een ver verleden gezien. (2002 ofzo) Tjek die link hierboven anders. |
|
Vind het inderdaad erg goed klinken! Bedankt MBMarduk! Toch maar de cd besteld |
|
op de laatste foto heeft hij wel een figuur in zijn corpse paint verwerkt die ook in het nazisymbolen handboek staat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |