|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Momenteel heeft Tim Waterson het wereldrecord met double bass in handen. 1407 hits in 60 seconden! Dit record is opgenomen in het Guiness book of records. Op zijn website is een fragment te downloaden. Klik daarvoor op el Rapido. http://www.drumcanman.com Echt ziekelijk snel die gast Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
speelt ie ook in een metalband? |
|
Ik geloof het wel, ik zou alleen niet weten welke band het is. Hoorde het van een vriend. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
dat record is al een hele tijd gevestigd dacht ik.en staat/stond hellhammer ook niet in het guiness book of records?(tis van horen zeggen..) |
|
Kent iemand Tony Royster Junior!!! Die is minstens net zo snel, maar wel nog maar 12 jaar oud! |
|
quote: zeker van? ik kan moeilijk geloven dat een snotneus van 12 die nog veel spiermassa moet ontwikkelen al zo snel dubbelle bass kan spelen en het feit dat je wel al jaren geoefend moet zijn om dat te bereiken |
|
Ik zit net een fimpje van Tony Royster te kijken.. Ziek dat manneke, echt met drumstokjes in zijn handen geboren! Als iemand 25MB webspace voor me heeft kan ik hem live zetten.. Of ik zet hem op de bepaalde server [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-10-2002 21:19] |
|
quote: Stuur maar een icq berichtje, dan kun je hem wel ff op mijn server zetten. |
|
quote:get daar geen macht voor nodig?! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ja ik ga niet zeggen dat ge krachtige dijen moet hebben maar je moet toch wel de 'snelle spîeren' in je kuiten benutten , niet? |
|
quote:ja maar je moet geen kracht hebben..... toch ik zet er zo weinig mogelijk macht achter op mijn benen, mijn armen das iets anders....;MEPPEN Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ha bij mij ist juist omgekeerd,kword zo snel moe als ik hard mep .. tzal wel aan men zwakke techniek liggen..voetenwerk das iets anders daar ben ik wel goed in vind ik |
|
Zo extreem snel is dat rekord niet. En al zeker niet als die gast het maar 1 minuut kan volhouden. |
|
quote:kan jij met je ene been 12 kee rop en neer per seconde? en met je ander been? en samen? en nu alternerend? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Volgens mij wel, ik kan snel, heel snel, alleen totaal niet op de maat. |
|
quote:neem maa rop en laat maar horen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Hoe het op drumstel klinkt weet ik niet, ik heb het over luchtdrummen. |
|
quote: ik denk dat er nog heel weinig mensen sneller kunnen gaan met hetzelfde materiaal..een mens heeft zen fysieke limieten..dat is waarschijnlijk nu ongeveer bereikt [Dit bericht is gewijzigd door Twone op 22-10-2002 23:02] |
|
quote:Tuurlijk niet. Elke generatie brengt nieuwe rekords met zich mee. Kijk naar de sportwereld. Daar zijn rekords die al 10 jaar niet gebroken zijn op 1 hand te tellen. |
|
haha jamaar ik denk nie dat drummers spierversterkende pillen slikken om sneller te drummen ze maar ik blijf erbij de fysieke limiet is ongeveer bereikt.. |
|
quote:wel stimulerende wsl, allez reflexsray of zo iets tegen krampen en al Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Het mag dan wel heel snel zijn, maar het klinkt eerlijk gezegt nergens naar... dan maar wat minder snel... |
|
quote:ook waar helemaal zelfs Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
leuk om te weten is dat hij het record behaalde met doublestrokes.. Trieste gast |
|
Wat zijn double strokes? Touché, pussycat! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |