|
Auteur: |
|
|
Huh nee, wel Thornium. |
|
Ik heb um wel. Ik had hun demo ook maar die heb ik aan Dwaalfiguur gegeven. Je moet Throneum zien als een soort Sadistik exectution maar dan minder chaotisch en veel strakker. Maar nog steeds even gestoord. Lekker old-school geluid en heerlijk bruut. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hmm Sadistik exectution vinnik dan weer niet helemaal geweldig, das te simpel. |
|
Te simpel?? Hebben wij het over dezelfde band? |
|
quote: Was ook mijn reactie! |
|
jah weet je, ik heb et album, maar luister het eigenlijk nooit omdat ik het meer "hoe smelt ik gerag om tot een spannend nummer" muziek vin. misschien is het niet simpel, maar het kon/kan me iig niet boeien. en dan dat hele verhaal dat ze met k.a.o.s. het hardste album ooit hebben gemaakt, dan vinnik panzer division marduk een stuk harder [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 25-10-2002 19:53] |
|
Zijn er onderhand al meer mensen die deze band kennen? Ik ben wel benieuwd naar de reacties. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
SadEx minder chaotisch en strakker?? Dan blijft er weinig van SadEx over he. Eeen paar van de belangrijkste kenmerken van die band! Heb die Throneum alleen op lp, volgens mij is die hoes ook weer anders dan de cd |
|
De hoes van de LP is dezelfde als van de cd. Klein nieuwtje over THRONEUM; binnen 1 a 2 weken EINDELIJK de picture split 7" met THE REBELLION (mijn band) uit via mijn label. En bij Devil Worship is de mcd/lp Bestial Antihuman Evil te verkrijgen. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
wat is het contact adres van devil worship? Was die cd hoes niet in kleur of zo? |
|
Cd hoes is gewoon in zwart/wit. Voor contact adres van Devil Worship moet je naar de site van THRONEUM gaan. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
|
|
Throneum is echt een geweldige band. Er zit ontzettend veel energie in die MCD van ze, hulde! |
|
Old Deaths Lair vond ik inderdaad wel tof one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De split EP met mijn band THE REBELLION is een picture disk. 8 minuten furie en verwoesting met een artwork die er perfect bij past. Gelimiteerd tot 100 stuks en er zijn er nog maar 30 over. Wie het eerst komt ... [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 07-06-2003 11:04] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Potverdomme wat een lekker schijfje. Lekker oldschool en goed gestoord. D'r wordt echt stevig oplos gebeukt. Jammer dat ze niet echt opgepikt worden nog. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Misschien is dit ook wel interessant voor sommige Black metal fans op het forum. Vooral Dwaallicht. Throneum word namelijk in een adem genoemd met bands als Pentacle en Sadistic intent. En deze quote wilde ik jullie ook niet onthouden: "your cd is very fucking killer" Gelal of GRAND BELIAL'S KEY (USA) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Sterker nog, THRONEUM haalt zelfs inspiratie uit MayheM, Darkthrone, Sodom, Order From Chaos en Miasma. Na de zomer komt er meer vinyl van deze Poolse goden! Hail Old Spirits! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
thanx XnegX |
|
Inderdaad old school en vet! Je kan me de bout hachelen! |
|
Zo I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Index / Heavy Metal |