|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ook die van de bands die ik boven genoemd heb dan niet met een boekie erbij ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ga altijd op de kop aan de lamp hangen met een glas water in de ene hand en een kaarsje in de andere. |
|
Ik kan dit topic naar onzin verplaatsen, sluiten, of jullie on-topic roepen. What shall it be? |
|
Idd -- overigens, oordopjes van tofu filteren de laagste frequenties eruit zodat je de articulaties beter eruit kan halen. Veel death metal zangers bedenken trouwens ter plekke hele teksten eromheen!! Chekkkk it out *edit* okay, okay Ik denk iig wel dat 0tolerence ons nu verstaat . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-10-2002 22:40] |
|
ON TOPIC! -dus. |
|
On topic? Bij zo'n stom topic? Ok... BRUL BRULL BRULLERDEBRUL. ARG! |
|
quote:Daar versta ik geen reet van. Hoe doe je dat toch? Ehm.... (....) PAK EEN TEKSTBOEKJE, PIEMELS |
|
oefening baart kunst.. ik versta praktisch alles nou ja.. mijn noors is niet meer wat het geweest is |
|
Mijn Swahili ook niet, maar dat let mij niet onsamehangende zelfbedachte nonsens op een BLACKmetal concert uit te kramen. |
|
teksten zijn voor lezers punt Oud Vuil. |
|
1: Waarom zou je alles wat met een stem wordt gedaan willen of moeten verstaan? Ook in muzieksoorten waar "normaal" gezongen wordt zijn heel wat stukken niet te verstaan. Ik bedoel dus de niets vertellende, maar zeker veel betekenende, schreeuwen in heavy, thrash metal. Voorbeelden te over: Begin Angel of Death, of iets als Number of the Beast, naja ga dus maar door. De stem is dus gewoon een INSTRUMENT. 2: Zoals eerder opgemerkt: Met tekstboekie d'rbij is bijna alles te verstaan (ok, uitzonderingen daargelaten, Mortician kan ik echt niet altijd volgen......) Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
yep... ik vind krijs/grunt perfect!! geen gezeik, leuk als je teksten mee kunt lezen, kan dat niet? tja... probeer 'scum' van napalm death maar een te ont cijferen |
|
bij de aanschaf van een nieuwe cd is het wel moeilijk om de teksten te begrijpen, maar wanneer je de teksten eens doorgenomen hebt gaat alles een pak gemakkelijker, toen ik "In The Nightside Eclipse" van "Emperor", grrrrr wat een album, zoo zalig , heeft mij eigenlijk naar metal doen luisteren, kreeg hem mee van mijn overbuur , beluisterde verstond ik ook bijna niks van die tekst, dan eens de teksten gelezen, dan ging alles al een pak makkelijker, zalige teksten trouwens , maar voor de eerste keer op random play en teksten meevolgen was al een hele pak moeilijker. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Ik versta meetsal wel alles vrij goed... behalve wat de zanger van bv Panchrysia uitkraamt....?? |
|
luister meestal hardcore of death metal... (grindcore.. whatever).. dus niet zo'n probleem |
|
Napalm Death's From Enslavement to Obliteration is zelfs met het boekje erbij niet te volgen(wat ook niet boeit vind ik, het zijn namelijk kut-teksten), die Lee Dorian slikt echt complete zinnen in op die CD! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: |
|
quote: ga hun dat vertellen :p of als je een band richting COB wil opzetten dan wil ik wel proberen te krijzen |
|
Groepen als COB versta ik nog wel, maar mortician en de nieuwe van myrkskog muzikaal zijn ze wel ok maar de zangers zijn keelkankertjes |
|
ik versta ook vrij veel direct, en met texten erbij bijna alles.. maar met bands al disgore (us) en devourment blijft het gissen |
|
lol idd ja, maar mortician muzikaal? niet echt vind ik. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb ook altijd moeite met verstaan van de teksten.............bij rhapsody dan......want die gast ken echt geen engels..... En die methodes van op je kop staan zijn al oud man! laat je bijscholen! De nieuwe methode is op je buik liggen, 1 vinger in je reet, scheel kijken en brullen maar! |
|
quote: ....... of als je een heel duur paard gekocht heb, dan ga je toch ook niet zeggen 'whuhuh, stom paard' (bron: Hans Teeuwen ) |
|
quote:met 1 hand erin, brul je harder (ervaring) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |