|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bah! |
|
Hmmm, gewoon heel hard verrot trappen |
|
Als die man daadwerkelijk fysiek geworden was, had je hem idd verrot mogen trappen. |
|
-------> OVENS!!! |
|
Dat was jouw vriendje dus...(toch?) wat een klootzak blijkt die gast! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Er lopen rare mensen rond op deze wereld.... jammer dat je af en toe zelf met die mensen te maken hebt.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Ik geloof dat je het verkeerd leest... |
|
quote: Yeah dat zou goed kunnen; anyway; die gast spoort niet. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Denk ik ook...we waren aanvankelijk met twee en dan komt die vieze ouwe vent ons degouteren met zijn obsceniteiten...Spitz heeft hem weg kunnen jagen... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Creepy... A. staat toevallig niet voor Antwerpen? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Misschien was hij aan het dementeren of zo. Een tijdje terug zat er bij mij in de trein een ouwe vent die de hele tijd alles af liep te zeiken in zichzelf. Zo van "Goverdomme klote trein, klote bomen, godver klote vliegen... klote vertragingen, klote trein... godsamme klote vogels..." en dat echt de hele reis lang over alles wat 'ie zag en hoorde (trein, bomen, vogels en zo dus) |
|
quote:Athene. |
|
quote: Aha, het kwartje valt. Begreep je verhaal eerst ook verkeerd. Trouwens wel een klootzak met lef. Bazzio Attacks!!! |
|
Die viespeuk had best een douw mogen krijgen. (in een watertje als die in de buurt zou zijn; koelt mooi af) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2002 17:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik moest het even drie keer lezen om het te begrijpen .. Maar als iemand dat tegen mijn SheRa zou zeggen zou ik nadat ik bij kom van het lachen, aan SheRa vragen of zij eerst wil, zo ja, dan kijk ik rustig toe als zij hem lam slaat, is ze klaar (tag-team!!) dan ga ik nog even het eelt op mijn knokkels zacht maken op meneer's hoofd. dit soort acties scoort bij mij erg hoog in de "Oe noe kriej klapp'n lijst" |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
Wat een kutmensch, zulke menschen verdienen idd wat slaag en schoppen Als het natuurlijk maar bij een keer blijft valt het nog mee, als ie maar geen negenjarigen gaat lastigvallen |
|
Wat een eikel. Ik zou die vend helemaal verrot schelden. Om het helemaal mooi te doen zou je hem moeten aanklagen. |
|
Nou die drank had ie beter aan mij kunnen geven!!! Ik, Wil Schuurman |
|
Dat soort lui zijn echt vreselijk irritant. Dead things grow from deep inside... |
|
Het feit dat zulke mannetjes dat zo onbeschaamd blijven proberen, doet mij vermoeden dat het hen soms ook wel echt lukt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
DAAR heb jij nu wel es een punt mee! |
|
quote: lolz, echt als er iemand zo op me af komt "oeh, noe ahket gehèt, noe krieje klapp'n" dan zou ik me echt bescheuren!! En daardoor waarschijnlijk helemaal de tiefus ingelagen worden, maarja |
|
wat een padlarf, dat soort eikels met een eind staal bewerken moet gelegaliseerd worden. ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Mannen die vrouwen seksueel lastig vallen gewoon castreren. Bla |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |