|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
typisch Nederlands daar heb je ook dingen als pijpfitter vreemde jonges signature |
|
Heb je niets anders. Ik kan me nergens in vinden, moet ongeveer alles googelen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een Gans die Sondeermeester is van beroep. Succes met zoeken. Lijkt me meer iets voor Albert Mol. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
of Olav signature |
|
quote: Ik moet dan denken aan Foie Gras. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik bied just niks aan, maar dit lijkt me nog wel interessant voor mensen die gratis in Brussel willen wonen: https://www.n22.brussels/nieuws/gezocht-11-conci%C3%ABrges-voor-de-gemeenschapscentra?fbclid=IwAR0-G_N00oUYWkXzPHit3r0cwR-uFYoeY4pne4fBWUjbw6HpMpDPgRHwKp0 11 CONCIËRGES VOOR DE GEMEENSCHAPSCENTRA. een gratis conciërgewoning in het gemeenschapscentrum (inclusief water, gas en elektriciteit) The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Werkplek = woonplek en dan altijd dat gejank van bezoekers aan je kop krijgen zeker. Nee bedankt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wonen op je werk, geen reistijd, 'sfijn! |
|
Niet het gevoel altijd "aan" te moeten staan? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dat had men zo'n 75 a 80 jaar geleden ook, wonen op de werkplek. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Soms. Steeds minder. Maar ik vrees dat dit niet per se aan de afstand ligt, meer aan mijn betrokkenheid. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |